استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: پروژه های بزرگ در گلستان بعنوان یک آرزو در آمده است، علاوه بر زمینه توسعه در حوزه های اجتماعی برنامه های متعدد برای استان تعریف کرده ایم.

پروژه‎های بزرگ در استان گلستان به آرزو تبدیل شده است/ ایجاد نشاط اجتماعی در گلستان با برگزاری پروژه بزرگ فرهنگی

به گزارش گلستان ۲۴ ؛سید مناف هاشمی ظهر امروز در آیین "رونمایی از سند برنامه ها و اهداف استراتژیک پیشگیری کنترل آسیب اجتماعی که در تالار فخر الدین اسعد گرگانی در گرگان برگزارشد، اظهار کرد: رونمایی این سند حاصل فعالیت های گسترده پژوهشی  بوده و شناخت کاملی از آسیب های اجتماعی را در استان نشان می دهد و برنامه ای 5 ساله است .

وی افزود: چرا ها و معضلات فروانی در حوزه آسیب های اجتماعی در جامعه ما مانند سرانه بیش از استاندارد کشورها در مصرف نان، اب ، بالا بودن سرانه در مان  و حتی میزان تلفات جاده ای بوجود آمد و بزرگ شد که باید به فکر چاره اندیشی برای آن بود.

استاندار گلستان تصریح کرد: در فرهنگ غنی کشور ما بهترین راهکارها برای آسیب ها وجود دارد اما همگان باید به سهم خود از آن بهره ببرند تا به نتایج مطلوب برسیم.

وی بیان کرد: می بینیم با این همه رشد تکنولوژی نهادهای فرهنگی بخصوص اموزش و پرورش و دانشکاه که سهم بزرگی را برعهده دارند همچنان سهم خود را در این حوزه به صورت مطلوب انجام نداده اندچرا که فاصله بین نسلی بوجود آمده در کشور ناشی از این کمکاری هاست.

هاشمی ابراز کرد: امروزه دنیا به صورت یک دهکده جهانی در آمده است و خانواده خود بعنوان یک رسانه  عمل لذا باید برای آینده آن باید برنامه ریزی داشت و این سند  در استان برای اینمنظور تهیه شده و بایدپیگیری و اجرایی شود .

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگ در گلستان بعنوان یک آرزو در آمده است، افزود:  راه اهن مشهد گرگان، جزیره آشوراده، پتروشیمی که سالها مسکوت مانده، تعیین تکلیف زباله در استان  از جمله ان است.

این مقام مسئول متذکرشد:  در استان علاوه بر زمینه توسعه در حوزه های اجتماعی برنامه های متعدد داریم و معتقدیم از بین 100  برنامه 10 مورد محوری، آن هم به صورت کامل اجرایی شود بهتر اجرای ناقص همه آن است.

وی با بیان اینکه در این راه گره های وجود دارد وباید آن را دنبال کنیم تا به سر انجام برسد، افزود: پروژه های به جامانده از مسئولان سابق را دنبال خواهیم کرد و اگر توانایی اجرای آن را نداشتیم حتما به مردم استان دلایل آن را بازگو می کنیم .

هاشمی بااشاره به ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد:  درسال 97، 7 پروژه نشاط امیز برای استان داریم.

استاندارگلستان در خاتمه همکاری مردم در فعالیت های فرهنگی لازمه به ثمررسیدن آن دانست وگفت: آسیب های اجتماعی واقعیت های جامعه است  و باید خودمان برای سلامت آن همکاری کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار