رئیس کل دادگستری استان گلستان:

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تشکیل کمیته بررسی معوقات بانکی در استان گلستان خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی گلستان وصول شد.

تشکیل کمیته بررسی معوقات بانکی در استان گلستان / ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی گلستان وصول شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ هادی هاشمیان از تشکیل کمیته بررسی معوقات بانکی در استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: دادستان مرکز استان، شورای هماهنگی بانک‌ها و اداره اطلاعات از اعضای این کمیته هستند.

وی افزود: اعضای این کمیته، لیست بدهکاران بانکی را بررسی و پس از دعوت از بدهکاران دانه درشت، آنان را به پس دادن معوقات مکلف می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی که به اسم سرمایه‌گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده‌اند، در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: سال گذشته با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان ،بیش از 100 میلیارد تومان از معوقات بانکی سال گذشته وصول شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: این میزان وصولی نسبت به سال پیش از آن در استان گلستان 21 درصد بیشتر است.

هاشمیان افزود: وصول معوقات بانکی در راستای کمک به رونق اقتصاد و بازگشت پول به بانک‌ها برای تزریق تسهیلات به سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

هاشمیان از ایجاد شعب تخصصی به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاران امسال خبر داد و گفت: این شعب در دادگاه‌ها و دادسراهای سراسر استان تشکیل شده و برای رسیدگی تخصصی‌تر به پرونده‌هایی که یکی از طرفین آن واحد های تولیدی و سرمایه‌گذاران هستند دوره آمورزشی آشنایی با فضای کسب و کار نیز برای قضات این شعب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار