رئیس پلیس راه‌های گلستان:

رئیس پلیس راه‌های استان گلستان از نصب و راه‌اندازی 16 دوربین هوشمند کنترل سرعت در این استان خبر داد.

16 دوربین هوشمند کنترل سرعت در گلستان راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛   علی عبدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اخیرا 16 دوربین هوشمند کنترل سرعت در سطح استان گلستان نصب و راه‌اندازی شد.

وی از فعال شدن تعدادی دوربین هوشمند کنترل سرعت در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: برای رانندگانی که با سرعت بالا و غیرمجاز رانندگی کردند پیامک‌هایی ارسال شده است و رانندگان کاملا با احتیاط رانندگی کنند زیرا دوربین‌ها در سطح استان گلستان فعال هستند و هر گونه تخلف در رانندگی را ثبت و ضبط می‌کنند.

رئیس پلیس راه‌های استان گلستان با بیان اینکه پلیس راه استان در صورت کاملا آماده‌باش هستند، ابراز کرد: همکاران ما در پلیس راه‌های استان گلستان به صورت کاملا آماده‌باش در محورهای مواصلاتی استان گلستان حضور دارند.

عبدی با بیان اینکه خودروهای متخلف که چندین تخلف را با هم مرتکب شدند تا 72 ساعت توقیف خواهد شد، خاطرنشان کرد: راننده‌ای که در هنگام رانندگی دچار تخلف می‌شوند با آن برخورد خواهد شد و همچنین خودروهای متخلف که چندین تخلف را با هم مرتکب شدند برابر قانون راهنمایی و رانندگی تا 72 ساعت توقیف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، اذعان کرد: در راستای امنیت کاربران ترافیک با متخلفانی که در امر راهنمایی و رانندگی مرتکب تخلف می‌شوند حتما برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار