فرماندار کلاله:

فرماندار کلاله گفت: برای تحرک تولید در ناحیه صنعتی دهنه کلاله؛ دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات "سرمایه در گردش" به صاحبان واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

۲۸ میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می شود/ آماده واگذاری ۵۰ میلیارد تسهیلات توسعه واحدها را داریم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد حمیدی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کلاله اظهار داشت: برای تحرک تولید در ناحیه صنعتی دهنه کلاله دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات "سرمایه در گردش" به صاحبان واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

وی پس از جلسه کارگروه "رفع موانع تولید" در گفتگویی تصریح کرد: علاوه بر این آماده پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه واحدهای تولیدی را هم داریم.

فرماندار کلاله در ادامه از مسائل مطرح شده در کارگروه رفع موانع تولید هم گفت و ادامه داد: مهمترین مشکل در زمینه پرداخت تسهیلات، بدهی سرمایه گذارها به بانک ها است که تلاش می شود تا این مشکل را حل شود و بتوانیم تسهیلات جدیدی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

وی یادآور شد: علاوه بر آن مقرر شد مسائل و مشکلات زیرساختی مثل گاز، برق و غیره ناحیه صنعتی دهنه کلاله را در جلسه ای با مسئولین شهرک های صنعتی استان مطرح و راهکارهای رفع آن را بررسی کنیم.

گفتنی است در این جلسه که در محل ناحیه صنعتی دهنه برگزار شد، صاحبان واحدهای تولیدی و مدیران بانکها به بیان مشکلات خود پرداختند.

 

0 IMG 20180625 114419

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار