استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت:‌ گلستان انگیزه و رغبت لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این استان را دارد.

انگیزه و رغبت لازم گلستان برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان

به گزارش گلستان 24،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در جلسه‌ با نماینده سرمایه‌گذاران عمانی اظهار کرد: سه مسئله محیط زیست، تحویل سند و بنادر و کشتیرانی موانع پیش‌روی آغاز به کار سرمایه‌گذاران خارجی بوده که خوشبختانه دو موضوع مرتفع شده و موضوع تحویل سند نیز با جلسه هفته آینده هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن حل خواهد شد.
وی تصریح کرد: گلستان انگیزه و رغبت لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این استان را دارد و در این راستا مشکلات مربوط به مجوزهای محیط زیستی این پروژه و همچنین مشکلی که با سازمان بنادر و کشتیرانی داشته ، بلافاصله حل شده است.
استاندار گلستان افزود: سرمایه‌گذاران خارجی معمولا شرایط را در تمامی دنیا رصد می‌کنند و هر جا شرایط آماده‌تری باشد ورود می‌کنند و حالا وقتی سرمایه‌گذاران عمانی گلستان را برای سرمایه‌گذاری خود برگزیده‌اند، ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم را برای آنان فراهم آوریم.
هاشمی با اشاره به جلسه هفته آینده هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: از آنجا صدور مجوز برای اراضی بالای سه هکتار باید در این جلسه تعیین تکلیف شود، امیدواریم با جلسه هفته آینده این کمیسیون، در انتهای دهه مبارک فجر شاهد آغاز رسمی عملیات اجرایی این پروژه گردشگری در سطح 52 هکتار اراضی ساحل بندرگز باشیم.
لازم به ذکر است در این جلسه نماینده سرمایه‌گذاران عمانی با اشاره به طولانی شدن پروژه اجرایی این طرح گفت: اگر چنانچه مسائل مطرح شده تحقق یابد و موانع و مشکلات مربوط به زیرساخت‌های پروژه مرتفع شود سرمایه‌گذاران عمانی راغب به اجرای هر چه سریع‌تر این طرح هستند.
گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری عمانی با عنوان «آرمان طبیعت گرگان» با سرمایه‌گذاری 350 میلیارد تومانی در زمینی به وسعت 52 هکتار در ساحل بندرگز مجموعه‌ای تفریحی، گردشگری و توریستی را ایجاد خواهد کرد که پس از اجرایی شدن در سه فاز اشتغال مستقیم و فعال یک‌هزار و 500 نفر را فراهم خواهد آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار