رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوباوگان تفکر شهید بهشتی مانع اندیشه نفاق می‌شوند و همواره در رکاب ولایت ایستاده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

نوباوگان تفکر شهید بهشتی مانع اندیشه نفاق می‌شوند/ مردم گرگان هیچگاه اجازه نمی‌دهند جریان نفاق زنده شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرستان گرگان اظهار کرد: شخصیت شهید بهشتی واقعا کم‌نظیر بود و این همایش برای پاسداشت یکی از ستارگان آسمان انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است باید تفکر این شهید انقلابی در جامعه ترویج و ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه گرگان یکی از شهرهای بسیار فعال در مبارزه با جریان نفاق و لیبرال بوده است، تصریح کرد: جوانان این منطقه در قامت سربازان ولایت همیشه از انقلاب اسلامی دفاع کرده و نقش‌آفرین هستند برای همین گرگان از ناحیه منافقان مورد خشم، کینه‌توزی و نفاق بود و شهدای ترور در گرگان بسیار زیاد هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: ما در شهدای ترور اصناف زیادی اعم از کاسب و بازاری، پاسدار و اقشار مردم را داشتیم که به دست منافقان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و یا ترور شدند.

احمدی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله سید حبیب‌الله طاهری گرگانی بیان کرد: مرحوم طاهری توسط جریان کوردل، منافق مورد سوئ قصد قرار گرفت اما هیچگاه از مواضع انقلابی خود دست برنداشت.

وی گفت: گرگان منطقه‌ای موثر در حفظ حریت از انقلاب اسلامی بوده است و بزرگان زیادی در این سرزمین به تولید نیرو پرداختند و حیات سیاسی، انقلابی مردم گلستان زبانزد است که همین عامل عرصه را بر منافقین تنگ کرده و هیچگاه اجازه نمی‌دهند جریان نفاق زنده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نوباوگان تفکر شهید بهشتی مانع اندیشه نفاق می‌شوند و همواره در رکاب ولایت ایستاده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه بیعت با خون شهیدان، امام شهدا و مقام معظم رهبری داشته باشیم، اظهار کرد: اگر در مسیر ولایت حرکت کنیم دشمن هرگز نمی‌تواند گزندی به انقلاب اسلامی وارد کند این انقلاب با خون دل‌های شخصیت‌های برجسته‌ای از جمله شهید بهشتی به این نقطه رسیده است که باید در صیانت از آن بکوشیم.

وی اذعان کرد: دشمن برای انقلاب اسلامی سه رکن ولایت، مردم و قرآن را هدف قرار داده است که هر کدام از این مولفه‌ها از یکدیگر جدا شوند انقلاب اسلامی آسیب خواهد دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی عده زیادی از مردم را به شهادت رساندند اما آنها پای این انقلاب ایستادند و عقب‌نشینی نکردند دشمنان هزار بار بر قرآن حمله کردند و علیه کتاب مقدس الهی تبلیغات سوء داشتند اما قران روشنتر، شفاف‌تر و دلرباتر در جهان خودنمایی کرد و قلب‌ها را فتح کرد.

احمدی افزود: مدرن‌ترین هجمه‌ها در زمان امام و مقام معظم رهبری نسبت به انقلاب اسلامی صورت گرفت تا ولایت را از چشم مردم بیاندازند اما هیچگاه در این توطئه موفق نشدند 259 شبکه زنده تلوزیونی و رادیویی در جهان به زبان فارسی به راه انداختند تا همان تبلیغاتی که برای امام علی(ع) در زمان معاویه به راه انداختند تا مردم را از ولایت جدا کنند امروز همین اتفاق در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار