رییس شورای شهر گرگان عنوان کرد؛

رییس شورای شهر گرگان با یادآوری ترافیک پُرحجم تفرج گاه ناهارخوران گفت: جانمایی محورهای جدید گردشگری در سایر نقاط شهر راه حل برون رفت از این معضل شهری است.

محورهای جدید گردشگری؛ راهکاری برای کاهش ترافیک ناهارخوران

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ فائزه عبدالهی در جلسه شورای شهر گرگان اظهار داشت: چشم اندازهای مناسب گردشگری مانند هزار پیچ داریم که می توان با ارائه خدمات و استقرار تاسیسات لازم بخشی از گردشگران و مسافران را به آنجا هدایت کرد.

به گفته وی؛ پیش بینی پارک مسافر در مبادی ورودی گرگان یکی از دیگر راهکارهای پیشنهادی است که می توان میزان گرایش و هدایت مسافران برای اسکان شبانه در تفرجگاه ناهار خوران را مدیریت کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اجرای ممیزی املاک در شهر گرگان خطاب به شهردار اظهار داشت: باید الزامات و ویژگی های پیمانکاران مجاز برای شرکت در مناقصه های شهرداری بطور دقیق منظور شود تا علاوه بر فرصت بهره مندی از شرکت های ملی و صاحب نظر؛ در اجرا و پس از اتمام طرح با مشکلاتی نظیر سنوات قبل مواجه نشویم.

وی اشاره دقیقی به مشکلات پیش آمده قبلی نکرد.

در جلسه شورای شهر گرگان همچنین لایحه واصله از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با موضوع نرخ نامه خدمات مربوط به انواع تاکسی و آمبولانس به بحث و بررسی گذاشته شد.

شورای شهر گرگان در نهایت نرخ های پیشنهادی را با اعمال برخی اصلاحات به تصویب رساند.

هر چند میانگین افزایش نرخ در مجموع حوزه های حمل و نقل گرگان حدود 15 درصد برآورد شده اما دامنه نرخ بین 5 تا 25 درصد در بخش های مختلف نوسان دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار