عضو شورای شهر گرگان:شهر گرگان به عنوان مبدا و مقصد گردشگری تبدیل می‌شود

عضو شورای شهر گرگان گفت: محور شهید صیادشیرازی به تنهایی پاسخگوی ترافیک محور ناهارخوران نیست.

محور صیادشیرازی پاسخگوی ترافیک مسیر ناهارخوران نیست

به گزارش گلستان 24 ؛ ناصر گرزین صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: محور شهید صیادشیرازی به تنهایی پاسخگوی ترافیک مسیر ناهارخوران نیست.

وی تصریح کرد: باید موضوع رینگ‌های جدید در دستور کار قرار گیرد و در دوربرگردان‌ها باید به سمتی حرکت کنیم که ایمنی و استاندارسازی دوربرگردان‌ها را در پی داشته باشد.

* آینده‌ای نه چندان دور شهرستان گرگان به نقطه مبدا و مقصد گردشگری تبدیل می‌شود/ ترافیک بیشتری در انتظار شهرستان گرگان است

عضو شورای شهر گرگان ابراز کرد: شهرستان گرگان به سمت کلان‌شهرها پیش می‌رود و شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود و در آینده‌ای نه چندان دور شهرستان گرگان به نقطه مبدا و مقصد گردشگری تبدیل می‌شود که باعث می‌شود مسافران این شهر را به عنوان گردشگری انتخاب کنند.

گرزین با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم که ترافیک بیشتری در سطح شهرستان گرگان شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: روز به روز ترافیک بیشتری در سطح شهرستان شاهد خواهیم بود که محور صیادشیرازی به سمت ناهارخوران به تنهایی پاسخگوی ترافیک نیست و باید به اعتقاد من از بازگشایی محورهای جدید و رینگ‌های جدید استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه محور صیادشیرازی به سمت ناهارخوران تنها محوری است که بار ترافیکی را کاهش می‌دهد، افزود: این محور از ایمنی خوبی بهره‌مند نیست و در برخی مکان‌های این محور استاندارد سازی نشده است و دارای پیچ‌های تند و غیراستاندارد است که از ایمنی این محور کاسته می‌شود.

* در 60 متری افسران دو ملک شخصی در وجود دارد و ما متاسفانه نتوانستیم با صاحبان ملک به توافق برسیم

عضو شورای شهر گرگان درخصوص 60 متری افسران ابراز کرد: یکی از محورهایی که باید تا پایان سال 1395 بازگشایی میشد محور 60 متری افسران شهرستان گرگان بود که برای بازگشایی این محور به املاک خصوصی برخوردیم که باید این مشکل را مرتفع می‌کردیم.

گرزین ادامه داد: در 60 متری افسران دو ملک شخصی در وجود دارد و ما متاسفانه نتوانستیم با صاحبان ملک به توافق برسیم.

وی رعایت حق شهروندی را بسیار مهم برشمرد و گفت: یکی از دو ملک را مجبور شدیم از طریق دادگستری اقدام کنیم و از قانون طرح تملک استفاده کردیم و کارشناس بر روی ملک قیمت‌گذاری کرد و وجه به حساب صاحب ملک واریز شد و در نهایت یک ملک در حال بازگشایی است.

عضو شورای شهر گرگان اذعان کرد: متاسفانه با یک ملک دیگر هنوز به توافق نرسیدیم و برای بازگشایی محور 60 متری افسران نیاز به همکاری و هماهنگی شهروندان با شهرداری است.

انتهای پیام

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار