معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از پیش‌بینی اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی متناسب با برنامه‌های ارائه شده از سوی استان‌ها خبر داد.

اعتبار ۴۵۰۰ میلیارد ریالی دولت برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی اصغر طهماسبی اظهار داشت: وزارت کشور امسال 4 هزار و 500 میلیارد ریال برای مقابله با آسیب های اجتماعی درنظر گرفته است که این اعتبار متناسب با برنامه های اعلام شده از سوی استان ها تخصیص می یابد.

وی با بیان این که اعتبارات این بخش در سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال بود، گفت: اعتبارات امسال در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیش از 2 برابر افزایش یافته و به 4 هزار و 500 میلیارد ریال رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت تعامل همه دستگاه ها و سازمان های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد با اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، تصریح کرد: از همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان گلستان می‌خواهیم ضمن همکاری و تعامل با اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری نسبت به تدوین طرح‌های فوق العاده و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی اقدام و برنامه‌های خود را در اسرع وقت به حوزه اجتماعی استانداری گلستان ارائه کنند.

طهماسبی تاکید کرد: وزارت کشور و دولت دوازدهم در کنترل آسیب های اجتماعی مصمم است و افزایش چشم‌گیر اعتبارات این بخش نشان از اراده جدی دولت دوازدهم در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار