جشنی دانشجویی که به پارتی شبانه تبدیل شد؛

جشنی که در دانشگاه گلستان به پارتی شبانه تبدیل می شود و پخش موسیقی های مهیج ، دختر و پسر دانشجو را به رقاصی آن هم در محیطی علمی و مقدس وا می دارد و با دعوا و فحاشی به پایان می رسد.

از دعوا و فحاشی تا پخش موسیقی هایی که دانشجویان دختر و پسر را به رقص وا می داشت، در دانشگاه گلستان

به گزارش گلستان 24، جشنی با عنوان "جشن خوابگاهها " شب گذشته از ساعت 16:30 تا 20 در سلف دانشجویی دانشگاه گلستان برگزار شد که با حواشی قابل تأملی همراه بود.

یکی از دانشجویان دانشگاه گلستان در این خصوص اظهار تأسف کرد و گفت: در یک سال و نیم اخیر جشن هایی در دانشگاه برگزار می شود که بیشتر به پارتی های شبانه شباهت دارد تا به جشن های دانشجویی و این مسئله خاطر اکثر دانشجوهای ارزشی را آزرده کرده است.

وی افزود: شب گذشته شاهد جشنی در قالب جشن خوابگاه ها در سلف دانشجویی بودیم که اصلا در شأن قشر فرهیخته دانشجو نبود از طرفی جشن کدام خوابگاه؟! دانشگاه گلستان حتی یک متر خوابگاه دولتی ندارد و دانشجویان در 9 پانسیون اجاره ای بسر می برند و بی شک این جشن صرفا حکم ساکت کردن دانشجویان را داشت که دنبال حق و حقوق خود نباشند.

دانشجویی دیگر عنوان کرد: در هفته گرامیداشت مقام استاد جشنی باحضور استاندار در تالار شهید مطهری دانشگاه برگزار شد که رئیس دانشگاه در حضور استاندار از توقف پروژه های عمرانی دانشگاه بدلیل کمبود بودجه سخن گفت حال این سوال پیش می آید اگر این دانشگاه از کمبود بودجه رنج می برد با چه بودجه ای مخارج جشن هایی با ریخت و پاش های فراوان را فراهم می کند؛ با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید جشن شب گذشته با حضور 1000 دانشجو هزینه ای بالغ بر 8 میلیون تومان داشته که این مبلغ را می توانست خرج نیازمندی های رفاهی دانشجویان کند.

یکی از دانشجویان با اعلام این خبر که این جشن به همت شورای صنفی دانشگاه برگزار شده بود، ابراز داشت: شورای صنفی مسئولیت اجرایی نباید داشته باشد و بی شک خروجی فعالیت های آن باید در جهت رفاه دانشجویان باشد نه برگزاری یک جشن اما این شورا در دانشگاه ما بیشتر به یک تشکل سیاسی تبدیل شده است که گواه آن مراوده های تنگاتنگ با انجمن اسلامی دانشگاهها است.

وی در همین راستا با اشاره به انتخابات انجمن اسلامی در سطح دانشگاه نیز گفت: اکثر اعضای شورای صنفی از نامزدهای انجمن اسلامی هستند.

شایان ذکر است: پخش کلیپ که در آن از سران فتنه به بزرگی یاد شد و برگزاری تئاتر و موسیقی های مهیج که دانشجویان دختر و پسر را روی صندلی به رقص وا می داشت از جمله دیگر حواشی مورد بحث این جشن بود.

انتهای پیام/دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار