رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد :

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت : مرکز آکادمیک زبان‌های خارجه برای نخستین بار در سما استان گلستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان راه‌اندازی می‌شود.


راه اندازی مرکز آکادمیک زبان‌های خارجه برای نخستین بار در سما استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با اعلام مطلب فوق افزود : یکی از بهترین کارهایی که می شود در جهت مهارت محوری انجام داد ، راه اندازی مجتمع سما در استان گلستان است .

حجت الاسلام طاهری افزود : این مجتمع قرار است بزودی در شهر گرگان مرکز استان گلستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و اداره کل فنی و حرفه ای شکل بگیرد .

وی مهارت محوری و حرفه آموزی را یک اصل مهم خواند و تاکید کرد : کارآفرینی برای فارغ التحصیلان اهمیت دارد و امروز اگر دانش آموزان و دانشجویان ما به حرفه و مهارتی مجهز شوند قطعا دستیابی به شغل برای آنها راحت تر خواهد بود .

رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گلستان خاطرنشان کرد : تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم مقدمات بازدید دانش‌آموزان مدارس استان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان فراهم شود.

دکتر طاهری اضافه کرد : 30 درصد از دانشجویان فعال در سطح کشور در دانشگاه ازاد اسلامی تحصیل می کنند و این دانشگاه در رویکرد جدید خود به سمت مهارت محوری و حمایت از نخبگان و مخترعان و مبتکران خواهد رفت .

وی یادآور شد : نشست ما با وزارت آموزش و پرورش به منظور همکاری و تعامل بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در توسعه آموزش‌های مهارت‌محور در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و مدارس سما می باشد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان افزود : استفاده از امکانات و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه و آموزشکده سما برای رونق هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مورد نیاز صنعتی و خدماتی بسیار مهم است،

طاهری همچنین عنوان کرد : مرکز آکادمیک زبان‌های خارجه برای نخستین بار در سما استان گلستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش راه‌اندازی می‌شود و علاقه مندان می توانند در این مرکز به سلاح زبانهای خارجه تجهیز شوند .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار