استاندار گلستان گفت: ساخت و سازهای غیرمجازو چشمه گل رامیان در استان باید ساماندهی شود.

ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجازو چشمه گل رامیان در گلستان

به گزارش گلستان24  ؛ سید مناف هاشمی استاندارگلستان در جلسه مدیریت بحران با محوریت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز امروز در گرگان گفت: مجموعه زیارت در توشن و همچنین در جاده زیارت و نقاط دیگر استان مجموعه هایی مشاهده می شود که بدون مجوزهای قانونی مشغول به کار هستند و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورند و زمینه های بعضی از تخلفات نیز فراهم می شود.

وی ادامه داد: نیت ما از بین بردن اشتغال آنها نیست بلکه آنها باید ساماندهی شوند و مجوزهای لازم را از گردشگری ، شهرداری، فرمانداری و مراکزی که مد نظر هست بگیرند.

هاشمی از ساماندهی چشمه گل رامیان تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: منابع طبیعی باید این موضوع را تعیین تکلیف کند و فرمانداری وآب منطقه ای برای آن تصمیم گیری کند.

وی گفت: اگرقرار است نقطه گردشگری باشد باید تعریف شود و مجوز های لازم صادر شود تا آنجا منطقه گردشگری شود و مردم از آن استفاده کنند و امکانات لازم نیز برای آن فراهم شود تا درصورت بروز حادثه کسی جوابگو باشد.

هاشمی افزود: بیمه های لازم نیز برای افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند وجود داشته باشد در غیر این صورت ، گل رامیان از هرگونه شنا و استفاده ای ممنوع می شود.

انتهای پیام/س

 

ارسال نظر

آخرین اخبار