رئیس دانشگاه آزاداسلامی گلستان گفت: برخی بانک‌ها ‌تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دانشگاه آزاد پرداخت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد‌ گلستان: برخی بانک‌ها ‌تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دانشگاه آزاد پرداخت می‌کنند

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دانشگاه آزاداسلامی در استان از نظر تعداد دانشجو و اعضای هیئت علمی، بزرگترین مجموعه دانشگاهی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه یک ششم واحدهای دانشگاهی استان مربوط به دانشگاه آزاداسلامی است، افزود: از مجموع 72 مرکز دانشگاهی در استان 12 واحد آموزشی مربوط به دانشگاه آزاداسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان گلستان ادامه داد: حدود یک سوم دانشجویان استان در واحدهای دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند و بیش از 450 عضو هیئت علمی نیز در این واحدها فعال هستند.

وی گفت: دانشگاه آزاد در ارائه رشته‌ها و تعداد دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و برخورداری از امکانات و هیئت علمی مجرب شرایط مطلوبی در استان دارد.

طاهری درباره شهریه دانشگاه آزاد هم بیان داشت: در برخی از رشته‌های خاص، شهریه‌ها تا 50 درصد هم کاهش یافته است و امکان کاهش بیشتر شهریه وجود ندارد. این در حالی است که یک چهارم تا یک پنجم این پول را دانشگاه‌های دولتی برای دانشجویان هزینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه 100 درصد درآمد دانشگاه متکی به شهریه‌های دانشجویان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکان کاهش بیشتر شهریه وجود ندارد اما صندوق رفاه دانشگاه برای پرداخت تسهیلات به دانشجویان فعال است. همچنین با برخی از بانک‌های استان هم برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان رایزنی شده است و دانشجویان می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار