رئیس سازمان لیگ برتر والیبال قهرمانی کشور از حضور 10 تیم در لیگ برتر والیبال کشور خبر داد.

حضور قطعی ۱۰ تیم در لیگ برتر والیبال

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدحسین شفقی رئیس سازمان لیگ برتر والیبال قهرمانی کشور گفت ؛ در حاشیه مسابقات والیبال جوانان قهرمانی کشور گفت:مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر حضور ده تیم برای شرکت در مسابقات والیبال لیگ برتر کشور قطعی شد.

شفقی رئیس سازمان لیگ والیبال کشور با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال جوانان قهرمانی کشور گفت: این مسابقات در سه منطقه گلستان، بجنورد، اراک با حضور ده تیم در هرمنطقه برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات پشتوانه تیم ملی جوانان و بزرگسالان‌هست و درتیم ملی جوانان‌۶ بازیکن از رده نوجوانان حضوردارند و در تیم ملی بزرگسالان ۱۰ بازیکن جوان حضور دارد.

وی گفت: این مسابقات کمک زیادی به تیم ملی می‌کند و باعث شکوفایی استعداد جوانان می‌شود و به اردو‌های تیم ملی از این مسابقات با تشخیص کادر فنی بازیکنان با کیفیت دعوت می‌شوند.

شفقی رئیس سازمان لیگ فدراسیون‌والیبال گفت: سطح مسابقات قهرمانی کشور والیبال در گلستان بسیار خوب بود و در این مسابقات از سه داور بین المللی و ۵ داور ملی استفاده کردیم.

شفقی با اشاره به نحوه میزبانی گلستان گفت: باتوجه به اینکه گلستان پس ازمدت‌ها میزبان این رقابت‌ها بود میزبانی این مسابقات بسیار شایسته‌ای بود.

انتهای پیام /تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار