ایستگاه تمام اتوماتیک هواشناسی شهرستان کردکوی که بروزترین ایستگاه خودکار هواشناسی کشور است، با حضور معاون عمرانی استاندار و مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بروزترین ایستگاه خودکار هواشناسی کشور در کردکوی به بهره‌برداری رسید

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، ایستگاه تمام اتوماتیک شهرستان کردکوی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و دیگر مسئولان ارشد استانی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

این ایستگاه به شبکه ایستگاه‌های فعال اتوماتیک سازمان هواشناسی متصل بوده و اطلاعات آن به صورت آنلاین ارسال می‌شود و یکی از روزآمدترین ایستگاه‌های هواشناسی استان و کشور است.

همچنین به صورت همزمان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری همزمان از 64 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان با اعتباری نزدیک به 60 میلیارد تومان آغاز شد.

غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به وضعیت زندگی اقتصادی مردم در قبل از انقلاب و مقایسه ان با دوران انقلاب به برخی از شاخصه‌های مهم زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم در شهر و روستاههای کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر از 1200‌روستا استان 900 روستا دارای دهیاری دهیاری شد و مشغول خدمت به مردم هستند.

غراوی با اشاره به بهبود شاخصه‌های آموزشی در کشور گفت : متوسط تعداد دانش‌آموزان کلاس‌های آموزشی در بعد از انقلاب از 43 نفر در هر کلاس به 21 نفر کاهش یافت.معاون استاندار بهبود وضعیت زیرساختها در راهها و حمل و نقل ؛ تامین اب شرب بهداشتی در روستاهای کشور،جمع اوری فاضلاب های شهری و روستایی، رونق چشمگیر اقتصاد کشاورزی در بخشهای باغداری،دامپروری ،استفاده از کابل نوری در شهرها و روستاهای کشور و غیره را از مهم‌ترین عملکرد نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته دانست و بر ضرورت بازگویی خدمات انجام شده برای جوانان و آینده‌سازان کشور تاکید کرد.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار گفت: در هفته دولت تعداد  1548 پروژه با صرف اعتبار 377 ملیارد تومان در استان  به بهره‌برداری رسید و 3170 نفر در آن مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار