یاداشتی به قلم مسلم رستمانی؛

ما دولت را خادم نمیدانیم اما خائن هم نمیدانیم و حمایتش میکنیم تا زمینهٔ نفوذ بیشتر دشمن در بدنه نظام اجرایی از بین بود و انتظار داریم ششدانگ حواس ششگانه دولت به معبرهای نفوذ دشمن باشد

هدف از حمایت دولت، از بین بردن زمینهٔ نفوذ بیشتر دشمن در بدنه نظام اجرایی است

به گزارش گلستان24، مسلم رستمانی کارشناس مسائل فرهنگی - سیاسی طی یادداشتی نوشت: بالاخره تذکرات جدی مقام معظم رهبری و نگرانی های دلسوزان باثبات رسید و ساده لوحانی که به نیت حل مشکلات ریز و درشت کشور ، در مقابل غرب وحشی دستها را بالابردند و خسارتهای مادی ومعنوی زیادی را ببار آوردند که جبران همه آنها بسیارسنگین و هزینه بر هست  پی به عبث بودن این اعتماد بردند و قطع یقین در پیشگاه وجدان خود نادمند.

با تصویب مادرتحریم ها درکنگره آمریکا شکاف احتمالی بین مردم و دولت ، امنیت ملی را به مخاطره خواهد انداخت که این موضوع از خواسته های اصلی و برنامه ریزی شده دشمنان قسم خورده انقلاب است.درخبرها داشتیم که فرماندهان عالیرتبه سپاه با روحانی دیدارداشتند اگر کسی به اندازه کمی شمّ سیاسی داشته باشد به پیام این دیدار پی میبرد . فرماندهان این پیام را منتقل کردند که حفظ نظام از اوجب واجبات هست و نباید اجازه داد که دشمن در پشت مسئولین نظام سنگر گرفته و با گرای نفوذی ها ارکان نظام راهدف بگیرند .

در مسئله هسته ای هم همین گمانه در حال قوت گرفتن هست . رهبر معظم انقلاب و امت همیشه بیدار علیرغم بی اعتمادی به آمریکا ، به وظیفه حمایت از دولت عمل کردند این مردان کابینه بودند که می بایست با قدرت و پشتوانه ای که داشتند حق ما را از حلقوم آنها بیرون میکشیدند که نتوانستند .آمریکا بعد از این جریان پاشنه آشیل و نقطه ضربه پذیر دولت مستقر را  شناسایی کرد . آنها به این نتیجه رسیدند که با تحمیل تحریمهای شدیدتر عنقریباً گسلهای شدیدی بین دولت و ملت و بین گرایشات مختلف سیاسی ایجاد خواهد شد که تکانه های آن ستونهای  نظام جمهوری اسلامی را متزلزل خواهد کرد . ما معتقدیم با همه اشکالاتی که در حوزه های مختلف بر دولت واردهست اما نباید به دشمن مجال توطئه بیشتر داد . ما دولت را خادم نمیدانیم اما خائن هم نمیدانیم و حمایتش میکنیم تا زمینهٔ نفوذ بیشتر دشمن در بدنه نظام اجرایی از بین برود و انتظار داریم ششدانگ حواس ششگانه دولت به معبرهای نفوذ دشمن باشد و پشت سر مقام معظم رهبری و ملت فقط به اعتلای نظام بیندیشد و از تمامی ظرفیت های موجود در راه حمایت از مردم استفاده کند .

بعون الله و فضله- مسلم رستمانی

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار