معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه سلامت, چند موضوع به عنوان اولویت در دستور کار داریم و مرکز آنژیوگرافی و خدمات اورژانسی قلب در گنبدکاووس احداث می‌شود.

مرکز آنژیوگرافی و خدمات اورژانسی قلب در گنبدکاووس احداث می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالقدیر کریمی عصر امروز در افتتاح مرکز جامع سلامت شهری, روستایی اظهار داشت: در حوزه سلامت, چند موضوع به عنوان اولویت در دستور کار داریم و به جد پیگیر آن هستیم که یکی از این موضوعات, استقرار آنژیوگرافی در گنبدکاووس است.

وی افزود: پروژه ها و برنامه های خوبی در حوزه سلامت در شهرستان انجام شده و یا در حال انجام است, اما هنوز از شاخص های استاندارد کشوری و استانی فاصله داریم.

مرکز جامع سلامت شهری روستایی گنبدکاووس افتتاح شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: مرکز جامع سلامت شهری, روستایی با اعتبار حدود 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رضا صابری اظهار داشت: این مرکز در گذشته در کوی پلیس به 35 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی به صورت ساختمان استیجاری ارائه خدمات می داد. احداث این ساختمان با زیربنا 865 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان در ساخت و 300 میلیون تومان تجهیزات در همین محدوده افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: از محل اعتبارات عمرانی, مبلغی برای احداث پایگاه شماره 9 در نظر گرفته شده که امید داریم این اعتبار تخصیص یافته و شاهد ساخت آن باشیم. 442 متر مربع از این زمین, اهدایی شورا اسلامی شهر و شهرداری است و این مرکز در مدت زمان 13 ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

صابری گفت: در همین مکان, محلی برای استقرار پایگاه 115 نیز در نظر گرفته شده تا پایگاه پشت بازار روس به این مکان منتقل و به خدمات دهی شهری و روستایی بپردازد.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار