مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۶۳ پروژه طرح هادی در روستاهای استان گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

طرح هادی ۶۳ روستای استان گلستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در هفته دولت امسال 63 پروژه طرح هادی با اعتبار 110 میلیارد ریال در روستاهای استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از تعداد 63 پروژه طرح هادی، 8 پروژه در روستاهای شهرستان آق قلا و 8 پروژه در روستاهای گرگان افتتاح شد و بقیه پروژه‌ها نیز تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیادمسکن استان بیان داشت: در حوزه مسکن هم در هفته دولت امسال افتتاح واحدهای مسکونی شهری و روستایی با اعتبار 330 میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی گفت: از مجموع 330 میلیارد ریال اعتبارات واحدهای مسکونی شهری و روستایی، تعداد یکهزارو 220 واحد مسکونی با اعتبار 220 میلیارد ریال در روستاهای استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

زمانی‌نژاد با تأکید بر لزوم نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در استان گلستان خاطرنشان کرد: بیش از 128 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان گلستان نیازمند نوسازی و مقاوم‌سازی است که تاکنون بیش از 60 هزار واحد مسکونی نوسازی و تحویل متقاضیان شده است.

وی گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه باید واحدهای غیرمقاوم و فرسوده در روستاها نوسازی و مقاوم‌سازی شود.

انتهای پیام/‌تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار