رئیس پلیس راهور گرگان خبر داد:

رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان گفت: آمار فوتی ها تصادف در گرگان طی سال ۹۷ افزایش یافته و به ۲۳ نفر رسیده در حالی که مدت مشابه سال قبل ۱۶ نفر بوده است.

افزایش آمار قربانیان تصادف طی ۵ ماه نخست سال در گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی، اظهار کرد: آمار فوتی ها تصادف در گرگان طی ۹۷ افزایش یافته است.

وی تردد خودروهایی با پلاک سایر شهرستان های استان به ویژه در محور ناهارخوران و استفاده مردم از تفرجگاه ها را باعث افزایش حجم ترافیک و به دنبال آن افزایش میزان تصادفات ذکر کرد.

مهاجر بسطامی گفت: در سال گذشته و در مردادماه یک مورد فوتی در تصادفات داشتیم در حالی که این آمار در مدت مشابه امسال به ۹ مورد رسیده است .

رئیس پلیس راهور شهرستان تعداد فوتی در پنج ماه ابتدای امسال را ۲۳ نفر اعلام کرد و آمار سال ۹۶ در مدت مشابه را ۱۶ نفر ذکر کرد.

وی همچنین خواستار ایجاد تفاهمی مشترک در مدیران مرتبط به لحاظ انجام اقدامات پیشرفته همانند بسیاری از شهر های کشور برای کنترل ترافیک و کاهش آمار تصادفات از جمله بکار گیری ابزار و تکنولوژی مدرن همچون پایش بهتر ترافیک توسط دور بین های شهری، ارسال فوری پیامک برای متخلفان، جانمایی مناسب تر برای ترمینال شرق، چهارشنبه بازار و میدان بار گرگان، سنگفرش نقاطی از محور ناهارخوران و نیز میدان بسیج با هدف کاهش سرعت خودرو ها، فنس کشی حاشیه کمربندی و غیره شد.


انتهای پیام / مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار