نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به جلسه استیضاح وزیر آموزش وپرورش گفت: باید جوانب امر را نمایندگان بررسی کنند تا مشکلی پیش نیاید، اکنون زمانش نیست چون زمان آغاز مدارس است و اگر استیضاح شود اوضاع بهم می‌ریزد باید در زمان مناسب این کار انجام شود.

نورمفیدی:دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به جلسه سوال رئیس جمهور در هفته گذشته اظهار داشت: دشمنان با طرح این مسئله به دنبال بلوا و آشوب در کشور بودند که با تدبیر رئیس جمهور و نمایندگان این مشکل حل شد.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) امام هفتم شیعیان گفت: این امام بزرگوار با تدابیر خود مبارزه به حاکم زمان را در دستور داشت گاهی دوستان خود را به دستگاه حاکمه می‌فرستاد تا حامی مظلومان باشند و گاهی هم یارانش را از همکاری با حاکمان ظالم منع می‌کردند و این نشان از این داشت که برای گسترش و معرفی اسلام راستین و راه درست از روش‌های مختلف استفاده می‌کردند.

وی همچنین اشاره‌ای هم به روز 24 ذی الحجه روز مباهله کرد و تاکید کرد: در این روز پیامبر(ص) نصرانیان نجرانی برای مباحثه با پیامبر آمده بودند و پیامبر حضرت عیسی مسیح(ص) را بنده خدا نامید و پسر خدا ندانست اما نصرانیان گفتند او پدر ندارد پس پسر خداست آیه نازل شد که آدم بالاتر است یا عیسی، جوابی نداشتند زیر بار نرفتند قرار بر مباهله قرار گفت و پیامبر(ص) با حضرت علی (ع) و فاطمه(س) و حسن و حسین آمد و آنها به خود گفتند که ایشان به خود اطمینان دارد و سبب شد صلح کنند.

آیت الله نورمفیدی گفت: این افراد عزیزترین افراد حضرت رسول(ص) بودند که با خود برد همان خانواده خود بود و روز پنج‌شنبه روز 25 ذالحجه روز خانواده است و منشاء این روز هم داستان زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: در قرآن داستان خانواده حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را می‌آورد که در 3 روز متوالی روزه گرفتند و در نهایت نیاز خود غذای خود آن را به افراد نیازمند می بخشند و از خدا هیچ چیزی نمی‌خواهند و کارشان تنها برای رضای خداست.

وی با توصیه به اینکه سعی کنیم عمل صالح خود را با خلوص انجام دهیم، خاطرنشان کرد: یعنی ما در موقع نیاز خود ببخشیم و چیزهای خوب را بدهیم و این‌گونه کار ماندگار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به جلسه سوال از رئیس جمهوری تاکید کرد: رئیس جمهور به مجلس دعوت شد و رفتند و پاسخ دادند اما 2 نکته در این جریان بود این جریان بیانگر این است مسئولان باید در مقابل مردم و نمایندگان مردم پاسخ دهند چون این نظام مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود :دشمنان از این رفتن ر‌یس‌جمهور جوی را ایجاد کرده بودند که در کشور بلوا ایجاد کنند تا مسائلی مطرح شود که نظام را دچار مشکل کنند اما با تدبیر این مسئله هم حل شد و دشمنان نتوانستند به مقاصد شوم‌شان برسند.

امام جمعه گرگان در ادامه به جلسه استیضاح وزیر آموزش وپرورش اشاره کرد و خاطرنشان نشان کرد: باید جوانب امر را نمایندگان بررسی کنند تا مشکلی پیش نیاید وزیر آموزش و پرورش را استیضاح کنند اکنون زمانش نیست چون موقع آغاز مدارس است اگر استیضاح شود اوضاع بهم می‌ریزد باید در زمان مناسب این کار انجام شود.


انتهای پیام / تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار