همکاران صداوسیمای مرکز گلستان در حوزه صدا، سیما، خبر، فضای مجازی، پژوهش، شعر و موسیقی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها خوش درخشیدند.

کسب ۲۰ عنوان برتر صداوسیمای گلستان در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، 20 نفر از همکاران صدا و سیمای استان گلستان در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها حائز جایزه و تقدیر نامه شدند.

در حوزه صدا سمانه برزگر بهترین تهیه کننده برنامه «عصرگاهی»، حمید کاویانی به عنوان تهیه کننده برتر در دو برنامه «رودررو» و برنامه صبحگاهی «گلستان سلام»، مهدی رایجی به عنوان گوینده برتر برنامه «عصرگاهی» رتبه نخست و دیپلم افتخار جشنواره را به خود اختصاص دادند، همچنین شهده شاکری‌نژاد و سونیا سعادت‌فر تهیه کنندگان برنامه‌های «خانواده» و«14 پاییز تا بهار برای چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی» به عنوان تهیه کننده، شایسته تقدیر شدند.

در حوزه سیما محمد قربانی به عنوان گزارشگر برتر برنامه «آبادی»، سیامک اطلسی به عنوان بهترین بازیگر مرد «مینی سریال قایق سوار»، مستند زهرا ایران نژاد در بخش کشاورزی با نام «نعمتی به نام کلزا»، نسیم باستانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی بهترین تهیه کننده در «تله فیلم من و جمعه» و زنده یاد محمد هادی نامورراد بهترین کارگردان «مینی سریال قایق‌سوار» رتبه برتر و دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کردند، همچنین مسعود امامی در بخش نورپردازی، زهره غلامی بازیگر زن و زنده یاد محمد هادی نامورراد در بخش کارگردانی «مینی سریال قایق سوار» و محمد کشاورز در بخش جلوه‌های ویژه «تله فیلم من و جمعه» شایسته تقدیر شدند.

در حوزه تولیدات خبری مراکز در بخش گزارش موضوعی تلویزیونی میرحماد سیدرحمانی با گزارش «عمق طمع» و خاطره تیموری در بخش گزارش موضوعی رادیویی با عنوان «یک لحظه» رتبه نخست و دیپلم افتخار را کسب کردند.

همچنین میرحماد سیدرحمانی در بخش گزارش خبری رادیویی با عنوان «گره بازار» شایسته تقدیر شد.

در حوزه معاونت فضای مجازی در بخش کلیپ تصویری با موضوع «نماز» حمزه کردشاکری حائز رتبه نخست و دیپلم افتخار این جشنواره شد وهمچنین در بخش پیام‌رسان سروش معاونت فضای مجازی مرکز گلستان رتبه سوم را در بین دیگر مراکز استان‌ها از آن خود کرد و شایسته تقدیر شد.

در حوزه پژوهش سیدحسن حسینی در بخش جنبی با موضوع «بررسی مسائل و مشکلات روحی و روانی خانواده های آسیب پذیر شهر گرگان» مقام نخست و دیپلم افتخار و ام کلثوم دهقان در بخش رسانه با موضوع تحلیل محتوایی «برنامه خانواده» صدا و سیمای مرکز گلستان در سال 96شایسته تقدیر شد.

در حوزه شعر و موسیقی قاسم رضایی در بخش تولید «موسیقی کاربردی رسانه و تولید موسیقی های بومی و محلی» رتبه برتر و دیپلم افتخار جشنواره را به خود اختصاص داد.

اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکزاستان ها 2 تا 5 شهریور در شهرکرد برگزار شد و صدا و سیمای گلستان با 100 اثر در حوزه‌های صدا، سیما، خبر، فضای مجازی، پژوهش، شعر وموسیقی در این دوره حضور داشت.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار