معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از سال تحصیلی جدید دانشگاه تقریب مذاهب در شهرستان گنبدکاووس دانشجو می پذیرد و ما آماده جذب دانشجو از داخل و خارج کشور هستیم.

دانشگاه تقریب مذاهب در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالقدیر کریمی عصر دیروز در همایش مدیران با موضوع بازگشایی مدارس و پروژه مهر در باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس اظهار داشت: این دانشگاه با هدف تقریب و تقویت اتحاد و وحدت بین مذاهب مختلف و ضرورت تشکیل آن با توجه به اقوام و مذاهب مختلف در گنبدکاووس, از سال تحصیلی جدید, دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: دانشکده پرستاری و مامایی شکل گرفته و تلاش داریم دانشکده پزشکی حتی به صورت آزاد را در گنبدکاووس ایجاد کنیم تا در کنار تجهیز و تکمیل دانشگاه فرهنگیان مجموعه کاملی از دانشگاه های مختلف را در شهرستان داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در کنار دانشگاه‌ها و ایجاد و تجهیز آنها به جد به دنبال استقرار آنژیوگرافی و تکمیل تجهیزات درمانی قلب در شهرستان هستیم و قرار است که با وزیر و معاون وزیر بهداشت به همراه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نشستی داشته باشیم.

وی یادآور شد: مدیران سکاندار اصلی و مدیر اصلی پروژه مهر هستند و به رغم مشکلات مالی و تدارکاتی, با صبر و شکیبایی این وضعیت را تحمل کرده و توانسته با تلاش و کوشش فراوان آموزش و پرورش گنبدکاووس را برند استان گلستان کنند که در حوزه‌های مختلف رتبه‌های بسیار عالی در سطح کشور داشته باشد.

کریمی تاکید کرد: در حال حاضر 25 مدرسه در گنبدکاووس. س توسط خیرین در حال ساخت است و این چنین ظرفیتی در کل استان بی‌نظیر است و باید از این ظرفیت‌ها در جهت صحیح و درست استفاده شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کردکرد: در کنار اولویت‌ها و پروژه‌هایی که در دستور کار داریم, حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش نیز از اولویت‌های ما قرار دارد و تلاش داریم تا در این 2 حوزه نیز با توجه به گستردگی وسعت و تعداد جمعیت اقدامات موثری انجام دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار