دبیر ستاد اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید گلستان:

دبیر ستاد اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاسیه بزرگترین تحول فرهنگی در استان است از پیش‎بینی 246 عنوان برنامه ذیل این اجلاسیه خبر داد.

246 عنوان برنامه برای اجلاسیه شهدا پیش‎بینی شد/ برگزاری یادواره لاله‎های گلستانی در پایتخت

به گزارش گلستان24، سید مهدی حسینی عصر امروز در آئین کلنگ‎زنی بزرگترین سالن ورزشی چندمنظوره استان گلستان با نام «شهدای مدافع حرم» که در محل اداره کل راه‎آهن شمال شرق 2 استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: 700 یادواره شهدای محلات، 500 یادواره مدرسه‎ای، کنگره شهدای دانشجو از برنامه‎های در حال انجام ذیل اجلاسیه 4 هزار شهید است.

وی از برگزاری کنگره رزمندگان دفاع مقدس در گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: کرسی‎های تلاوت قرآن با حضور قاریان بین‎المللی و استانی، یادواره کنگره همسران شهدا با عنوان «اسوه‎های صبر»، یادواره شهدای اهل‎سنت، کنگره شهدای کارمند، شهدای طلاب و روحانیون در استان برگزار می‎شود.

* ویژه برنامه اجلاسیه شهدا 25 آذر در نمایشگاه بین‎المللی انجام می‎شود

دبیر ستاد اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید گلستان با اشاره به اینکه یادواره لاله‎های گلستانی در پایتخت برگزار می‎شود، افزود: یادواره شهدا با عنوان لاله‎های گلستانی ویژه مردم گلستان مقیم تهران در روز سه‎شنبه 25 آبان ماه جاری در تهران برگزار می‎شود.

حسینی با اشاره به اینکه ویژه برنامه اجلاسیه شهدا روز 25 آذرماه جاری در نمایشگاه بین‎المللی واقع در جاده آق‎قلا انجام می‎شود، گفت: از 16 الی 26 آذر برنامه‎های اجلاسیه به صورت پررنگ‎تری در سطح استان به اجرا درمی‎آید.

وی تصریح کرد: نامگذاری پل‎ها و مکان‎هایی به نام شهدای مدافع حرم در راستای مصوبه ستاد بوده و در این راستا حرکت‎های خوبی انجام شده است.

* حفظ خون شهدا برگرفته از خط عاشورا است

دبیر ستاد اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید گلستان گفت: پیش‎مقدمه‎های خوبی در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدا انجام شده و در حال برگزاری است، تنوع برنامه‎های فرهنگی، ورزشی و ... سبب شده تا به دلایل مختلف نام و یاد خاطره شهدا در ذهن‎ها تداعی و بر زبان‎ها جاری شود.

حسینی بر لزوم تداوم حفظ خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: حفظ خون شهدا برگرفته از خط عاشورا است که این حرکت باید تداوم پیدا کند.

به گزارش فارس؛ بزرگترین سالن ورزشی چندمنظوره استان گلستان با نام «شهدای مدافع حرم» در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 268 مترمربع در محل اداره‌کل راه‎آهن شمال شرق 2 این استان کلنگ‎زنی شد.

 در راستای برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان عصر امروز کلنگ بزرگترین سالن ورزشی چندمنظوره استان گلستان با نام «شهدای مدافع حرم» در محل اداره کل راه‎آهن شمال شرق 2 به زمین زده شد.

این آئین با حضور مسئولان استانی و خانواده‎های معزز شهدای مدافع حرم «شهید سیداحسان حاجی‎حتملو» و «شهید قاسم غریب» انجام گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار