رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)۲ از صبح امروز در شهرهای مختلف استان گلستان آغاز شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)۲ در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24 ؛  سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز در حاشیه آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 با حضور بسیجیان در قالب 28 گردان بیت المقدس و 300 گروه جهادی در استان گلستان از صبح امروز آغاز و تا صبح فردا چهارشنبه ادامه دارد.

وی افزود: این رزمایش مردمی، بسیجی و انقلابی در دو مرحله که مرحله نخست آن نمایش اقتدار گردان‌های بیت المقدس و اقدامات عملی گروه‌های جهادی انقلابی و در مرحله دوم تجمع اقتدار سراسری که در ایام هفته دفاع مقدس برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: تجمعات در مساجد، ستون‌‌کشی اقتدار به سمت اردوگاه، استقرار در اردوگاه های خارج از شهر، برنامه‌های شبانگاهی، رزم شبانه، برنامه‌های بصیرتی و عقیدتی و ادعیه، تجمع عصر سه‌شنبه و برگزاری اختتامیه در روز چهارشنبه و غیره از جمله برنامه‌های بخش نخست مرحله نخست این رزمایش است.

سردار معروفی ادامه داد: در استان گلستان رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در همه شهرستان‌ها و اعزام 300 گروه جهادی مردمی برای خدمت بی‌منت به مردم حاشیه شهرها پیش‌بینی شده است. گروه‌های جهادی برادران و خواهران شیعه و سنی به صورت بومی در مناطق حاشیه‌شهرها حضور پیدا خواهند کرد و در بخش‌های عمرانی، ترمیم، فرهنگی، علمی‌مشاوره‌ای و زیباسازی مدارس به مردم محروم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: بخش دوم مرحله نخست رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 خدمت‎رسانی 300 گروه جهادی به محرومان است که در شهرستان گرگان 50 گروه جهادی، در شهرستان گنبدکاووس 35 گروه جهادی و در علی‌‌آبادکتول نیز 18 گروه جهادی با حداقل هر گروه 10 عضو از همه اقشار بسیجی اعم از طلاب، دانشجویی، دانشر آموزی، محلات خواهر و برادر، شیعه و سنی و اقوام مختلف اقدام به خدمت‌رسانی بی‌منت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار