رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای:

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: راهبرد و سیاست فنی و حرفه‌ای کشور در استان گلستان, کشاورزی است و کارگاه‌هایی در این حوزه باید تجهیز شود.

کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای کشاورزی در گلستان تجهیز می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سلیمان پاک‌سرشت ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 91 تا سال 96 هیچ اعتباری برای فنی و حرفه‌ای کشور تخصیص نیافت و در سال 96, مبلغ 40 میلیارد تومان در سطح کشور برای تجهیز کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای تخصیص یافت که سهم استان گلستان از این اعتبار یک میلیارد تومان بود.

وی افزود: با توجه به اینکه تجهیز کارگاه‌ها نیاز به اعتبار زیادی در سطح کشور دارد, در تلاش هستیم تا از بقیه بخش‌های خصوصی برای تجهیز کارگاه‌های مهارتی کمک بگیریم.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: در نظر داریم برای این کار از انجمن صنفی و کانون‌های عالی کمک گرفته ضمن اینکه کارگاه‌های آموزشی در صنایع بزرگ صنعتی و بنگاه‌های صنعتی انجام شود.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور یادآور شد: با همکاری سازمان اموال تملیکی نیز رایزنی شده تا تجهیزات دپو را برای تجهیز و به روزرسانی کارگاه‌های مکونیکی استفاده کنیم.

پاک‌سرشت تاکید کرد: یکی از مسائلی که مورد تاکید و پی‌گیری جدی ماست, بحث تجهیزات کارگاهی است و به رغم چالش‌ها و مشکلات اقتصادی کشور, اعتبار خوبی برای این منظور در نظر گرفته شد و امید داریم در لایحه بودجه سال 98 نیز بتوانیم اعتبار خوبی نیز تخصیص دهیم.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار