مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در بخش نیروی انسانی کمبودهایی که در آموزش و پرورش داشتیم که از طریق نیروهای حق التدریس و اضافه‌کاری و نیروهای رسمی و پیمانی، مشکل نیروی انسانی رفع شده است.

کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گلستان برطرف شد

به گزارش گلستان 24 ؛ احسان گوهری‌راد  در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان اظهار داشت: در بخش نیروی انسانی کمبودهایی که در آموزش و پرورش شهرستان داشتیم، از طریق نیروهای حق‌التدریس از طریق اضافه‌کاری و نیروهای رسمی و پیمانی و از طریق شیفت مخالفی که به مدارس ابتدایی داده شده، مشکل نیروی انسانی رفع شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که در شهرستان رامیان برای دانش‌آموزان به وجود آمده است فضاهای آموزشی است که در چند سال گذشته کارهای خوبی اتفاق افتاده و مدارس جدید ساخته شده و کانون فرهنگی و تربیتی نیز در این شهرستان احداث شده و وضعیت خوبی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: اما در برخی از روستاها در برخی از شهرهای زیرحوزه شهرستان رامیان مدارس تخریبی و بدون استحکام داریم که نیاز به این است که هم از طریق آموزش و پرورش هم از طریق مردم و خیران مدرسه‌ساز به آموزش و پرورش کمک کنند.

گوهری‌راد گفت: امیدواریم بتوانیم این مدارس را هرچه سریع‌تر تبدیل به مدارسی کنیم که در حد و شان دانش‌آموزان این منطقه و شرایط این شهرستان با این قدمت تاریخی و با این پیشینه باشد.

نیمی از مدارس شهرستان رامیان تخریبی است

فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه نیمی از مدارس شهرستان رامیان تخریبی است، گفت: خانواده‌ها در آغاز سال تحصیلی نگران کمبود معلم در مدارس نباشند.

وی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور دفاع مقدس ما دفاع اقتصادی با تکیه بر داشته‌های خودمان است و با حمایت از تولید داخلی، هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ما قرار بگیرد.

فرماندار رامیان اظهار کرد: 40 سال در حال دفاع کردن هستیم و دشمن نتوانست ما را شکست بدهد حال قصد این را دارد تا از طریق جنگ اقتصادی بر ما غلبه کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار