نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز دشمن صلابت و مقاومت مردم ایران را مورد هدف قرار داده و سعی در شکستن شجاعت و عزت آن ها دارد.

دشمن صلابت و مقاومت ملت را هدف قرار داده است

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی، شامگاه دوشنبه در همایش بصیرتی فرماندهان پایگاه های بسیج، ائمه جماعت مساجد و مدیران بسیج اقشار متخصصین سپاه شهرستان گرگان با اشاره به حقیقت نهضت عاشورا، اظهار کرد: هر واقعه ای که اتفاق می افتد دارای یک ظاهر و یک باطن است، که در بیان حادثه کربلا بیشتر به ظاهر آن پرداخته می شود.

وی افزود: توجه کردن به اهداف اصلی نهضت عاشورا یکی از نیاز های ضروری جامعه امروز به شمار می آید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دعوت به توحید و اسلام ناب و باز گرداندن قرآن و عترت به مردم از مهمترین موضوعات نهضت امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه پیامبر حدیث ثقلین را به عنوان نقشه راه به مسلمانان معرفی کرد، یادآور شد: هرگاه به قرآن و عترت تمسک جوییم هیچ گاه گمراه نخواهیم شد، قرآن بدون امامت و ولایت راه گشا نیست.

میرعمادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از واقعه عاشورا است و ریشه در نهضت حسینی دارد.

وی با اشاره به اینکه در واقعه کربلا برخی ها دین داری کردند و برخی ها هم دین فروشی، یادآور شد: افرادی که در روزگاری مسئول این مملکت بودند اما امروز در کشور های دیگر ساکن شدند دین فروش هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم برای اینکه یزید را حاکم عادل معرفی کنند امام حسین (ع) را خائن خواندند. امروز هم بدترین اهانت ها را نسبت به ولایت، امامت و مقدسات انجام می دهند تا آمریکا را خوب جلوه دهند.

وی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با فشارهای اقتصادی انقلاب را از بین ببرند اما باید توجه کنیم اگر تقوا داشته باشیم گره تمام مشکلات حل خواهد شد.

میرعمادی اظهار کرد: ولایت مداری و ولایت ستیزی  یکی از موضوعات مهم کربلا است.

وی استقلال، دین، عترت و قرآن را از نکات برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن صلابت و مقاومت مردم ایران را مورد هدف قرار داده و سعی در شکستن شجاعت و عزت آن ها دارد که اگر این اتفاق رخ دهد دشمن پیروز است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکا برای اینکه بتواند با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کند با تمام طراحان شیطانی جهان هم پیمان شد اما تا کنون هیچ یک از این نقشه ها به ثمر نرسیده و امید داریم طرح جنگ اقتصادی هم با شکست مواجه خواهد شد.


انتهای پیام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار