فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز هدف‌گذاری دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نظام و مسئولان آن است از طریق جنگ روانی در فضای مجازی و می‌خواهند ذائقه و محاسبه مردم ایران را عوض کنند.

فرمانده سپاه گلستان: هدف‌ دشمن ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است؛ حل مشکلات "غیرت انقلابی" می‌خواهد

به گزارش گلستان 24 ؛سردارحسین معروفی در یادواره 192 شهید اصناف استان گلستان در دانشکده مائده گرگان اظهار داشت: شهدا به فردی بدهکار نیستند، این ما هستیم که عقب ماندیم و به شهدا بدهکار هستیم .

وی افزود: امروز جامعه ما نیازمند فرهنگ مقاومت ، ایثار و شهادت است و تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هر جا ایستادگی کردیم سربلند بودیم و هر کجا کوتاه آمدیم، عقب رانده شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: نخستین مولفه ایمان عملی به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) بود و دومین مولفه نیز وفاق و وحدت واقعی بود که در بین رزمندگان وجود داشت و محور این وفاق نیز حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی خاطرنشان کرد : دعواهای سیاسی در جبهه جایی نداشت و فردی در جبهه نمی‌پرسید با کی هستید و چه سلیقه‌ای دارید و به علت داشتن هدف والا فردی درگیر کار جزئی نمی‌شد، در جبهه سلایق مختلف بود اما دعوای سیاسی نبود و وقتی خلاء بوجود آمد دشمن نفوذ کرد.

معروفی تاکید کرد: وفاق در دوره جنگ به علت اطاعت از امام بود و همین عامل رمز موفقیت بود و امروز هم باید همین طور باشد اما آیا کلام امام جامعه را باید سیاسی کنیم؟

وی به سومین مولفه اشاره کرد و گفت: مدیریت صحیح اسلامی و ولایت فقیه توانست ملت ما را سرافراز کند، در عملیات کربلای 4 که لو رفت و خیلی از بچه‌ها شهید شدند و فرماندهان روی برگشتن به چادر فرماندهی را نداشتند و احساس فروپاشیدگی در لشکرها داشتیم امام خمینی (ره) با یک پیام نشاط را به جبهه برگرداند که شما برای ادای تکلیف می جنگید نه پیروزی.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: عقبه جنگ هشت ساله باعث عزت مردم ایران شد و امروز هم مردم ما هوشمندتر از گذشته هستند اگر چه ریزش هایی در انقلاب داشتیم اما رویش های بسیار خوبی داشتیم که قابل قیاس با گذشته نیست.

سردار معروفی یادآور شد: آمریکا محاسبه کرده و می‌داند که جنگ با ایران چقدر هزینه دارد و ملت ما نیز ثابت کرده با هر سلیقه و اعتقادی زمانی که منفعت و اعتقادشان به خطر بیفتد در مقابل دشمن در یک جبهه قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد‌: امروز هدف‌گذاری دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نظام و مسئولان آن است از طریق جنگ روانی در فضای مجازی و می‌خواهند ذائقه و محاسبه مردم ایران را عوض کنند. حل مشکلات امروز همت می‌خواهد با روحیه و غیرت انقلابی و جهادی که نشدنی‌ها را شدنی کند.

‌انتهای پیام‌/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار