فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به تیراندازی روز گذشته تروریست‌ها در اهواز گفت: تروریست ها با این حرکت، سعی در فاصله بین ملت دارند که برخلاف انتظار آنها، انسجام ملت قوی‌تر شده است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان: حرکت تروریست‌ها در اهواز انسجام ملت ایران را قوی‌تر کرد

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار حسین معروفی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای مسجد جامع آزادشهر اظهار داشت: مردم پس از تیراندازی تروریست‌ها، با حرکت و انسجام خود ثابت کردند که هنوز هم برای این انقلاب جان‌فشانی کرده و اگر نیاز باشد جان خود را فدا می‌کنند.

وی افزود: با تدابیر فرماندهان و مسئولان،  ضربه‌ای محکم به عوامل این حرکت تروریستی خواهند زد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم در خارج از مرز جغرافیایی، با دشمن مبارزه نکرده و شهید نمی‌شدند، ما امروز باید با این دشمنان در کرمانشاه و نوار مرزی غرب کشور درگیر بودیم.

وی یادآور شد: اگر همه مولفه‌ها و خروجی‌هایی که سبب عزت انقلاب اسلامی شده را کنار بگذاریم و مهم‌ترین مولفه را در نظر بگیریم  آن مولفه ولایت است که در همه طول پیروزی انقلاب همراه بوده است.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه دشمنان به ویژه آمریکا، عامل شکست خود در خاورمیانه را ابر حریف می‌داند، گفت: پس از برجام و پسابرجام آمریکا اعتراف کرد که در خاورمیانه با یک ابرحریف مواجه است که همه نقشه‌های آنها را می‌داند و به خوبی آنها را رصد کرده و به موقع به ملت خود انتقال داده و مردم به زیبایی از این رهبر خود اطاعت می‌کنند.

وی تاکید کرد: به همین علت محور اصلی هدف دشمن در حال حاضر فاصله بین مردم با مردم و مردم با حاکمیت است و به این نتیجه رسیده که برای شکست ایران باید انشقاق ایجاد کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ما امروز نیاز به افرادی چون مالک اشتر، مقداد، ابوذر و خون حضرت زینب (س) داریم و اگر می خواهیم کربلا دوباره تکرار نشود، باید امام زمان(عج) خود را تنها نگذاریم.

وی مولفه‌های پیروزی در 8 سال دفاع مقدس را ایمان به ذات اقدس عالم، وحدت کلمه و مدیریت  صحیح اسلامی و منطق سیدالشهدا دانست و ادامه داد: منطق ما در زمان جنگ، منطق سیدالشهدا بود و این منطق در گفتار، اعمال و بینش رزمندگان نهفته بود، فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا بود و این فرهنگ در وصیت‌نامه شهدا مشهود است.

سردار معروفی اظهار داشت: شهدا مایه عزت، شرف،بزرگی و بازدارندگی ملت ایران است وواگر امروز دشمن جرات نکرده و نمی تواند به ما مله کند،  به خاطر فداکاریها،  دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا است و ما با برگزاری یادواره شهدا، عزت و سربلندی ایران را نمایش می‌دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار