مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: با هدف اشتغال و ایجاد درآمد پایدار برای روستاییان، طرح روستای بدون بیکار در ۱۴ روستای استان گلستان اجرا می‌شود.

طرح "روستای بدون بیکار" در ۱۴ روستای استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین پهلوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از طرح‌های محوری اشتغالزایی برای روستاییان، روستای بدون بیکار است که در هر شهرستان یک روستا به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

به گفته وی، طرح روستای بدون بیکار در 14 روستای استان گلستان اجرایی می‌شود. در این روستاها برای گسترش مشاغل موجود و اشتغالزایی، تسهیلات کم بهره پرداخت خواهد شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بیان داشت: با توجه به اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی، تلاش و برنامه‌ریزی‌ها برای این است که این اعتبارات به روستاهای هدف سوق داده شود.

وی با اشاره به برخی از روستاهای بدون بیکار استان ادامه داد: در شهرستان گرگان روستای نصرآباد، در آق‌قلا روستای عطاآباد و در علی‌آبادکتول روستای محمدآبادکتول به عنوان روستاهای بدون بیکار معرفی شدند.

پهلوری خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که در این روستا به متقاضیان داده می‌شود برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و ایجاد شبکه‌های بازاریابی است.

وی گفت: پایداری مشاغل از دیگر اهداف طرح روستای بدون بیکار است که با حمایت تسهیلاتی صندوق و دیگر بانک‌ها تا پایان سال به آن دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار