مسؤول درآمد شهرداری گرگان خبر داد

مسؤول درآمد شهرداری گرگان از طلب 27 میلیارد تومانی شهرداری گرگان از دستگاه‎های دولتی خبر داد.

طلب 27 میلیارد تومانی شهرداری گرگان از دستگاه‎های اجرایی

به گزارش گلستان 24 ؛ مهدی باقری ظهر دیروز  در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به گزارش شهرداری گرگان در 6 ماهه نخست امسال اظهار کرد: درآمد پنج ماهه امسال شهرداری گرگان 48 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

وی وصولی 6 ماهه شهرداری تا پایان شهریورماه امسال 58 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان برابر با 23 درصد بودجه سالانه است و نسبت به بودجه 6 ماهه، 50 درصد آن محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

مسؤول درآمد شهرداری گرگان با بیان اینکه طلب شهرداری نسبت به دستگاه‌های دولتی 27 میلیارد تومان است، بیان کرد: طلب شهرداری جریمه، عوارض ساختمانی و نوسازی را شامل می‎شود اما تاکنون از سوی هیئت دولت برای پرداخت این مطالبات به شهرداری‎ها راهکاری در نظر گرفته نشده است.

باقری درآمدهای نقدی 6 ماهه نخست امسال را ۸۵ میلیارد اعلام کرد و اذعان کرد: با در نظر گرفتن میزان درآمد نقدی سال گذشته چهار درصد افزایش درآمد داشتیم.

وی با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده شهرداری گرگان در سال 1397، ۲۶ میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: از این میزان ۱۳ میلیارد تومان برای 6 ماهه نخست پیش‎بینی شده بود که تاکنون ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن وصول شده است.

مسؤول درآمد شهرداری گرگان ابراز کرد: وصولی عوارض ناشی از عوارض ساختمانی در 6 ماه نخست امسال  ۲۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیارد تومان افزایش داشته است.

باقری با اشاره به بهای خدمات و موسسات انتفاعی متذکر شد: از ابتدای سال تاکنون ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون وصولی داشتیم که این میزان در سال گذشته به ۶ میلیارد و ۹۰۰ تومان رسید و با کاهش ۲۴ درصدی همراه بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار