فرماندار گرگان خبر داد:

فرماندار گرگان از برخورد جدی با گران فروشان در مرکز استان گلستان خبر داد و گفت: با نظارت بر قیمت‌ها در گرگان از گرانی کاذب جلوگیری می‌کنیم.

برخورد جدی با گران فروشان در گرگان/ از گرانی کاذب جلوگیری می‌کنیم

به گزارش گلستان 24 ؛ ابوالقاسم صفوی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه این روزها شاهد التهاب بازار هستیم و دلیل آن تبلیغات دشمنان در رسانه‌های فارسی زبان دنیا است که مردم ایران را تحریک می‌کنند تا اجناس زیادی خریداری و اتبار کنند.

وی افزود: متاسفانه این تبلیغات منفی دشمن تاثیر خود را گذاشته البته تصمیمات و نظارت نادرست ما مدیران هم به التهاب بازار کمک کرده است.

صفوی تصریح کرد: مردم گرگان و استان گلستان بدانند که در انبارهای ما تمام اجناس وجود دارد و حتی ۸۰ درصد صادرات رب یکی از شرکت‌های استان به روسیه متوقف شده است.

وی ادامه داد: به گفته سازمان صنعت، معدن و تجارت، قیمت حمل و نقل افزایشی نداشته و فشار مردم برای خرید اجناس موجب خالی شدن فروشگاه‌ها شده است.

مردم از مسئولان فروشگاه تقاضای فاکتور خرید داشته باشند

فرماندار گرگان با بیان اینکه مردم نباید منازل خود را با خرید بیش از حد اجناس پر کنند، گفت: تمهیدات لازم تا پایان سال اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و اگر مردم شاهد افزایش قیمت اجناسی مانند رب و روغن هستند باید از مسئولان فروشگاه تقاضای فاکتور حرید داشته باشند.

صفوی افزود: اگر مسئولان فروشگاه فاکتور ارائه نکردند یا با قیمت بالایی محصولات خود را به فروش می‌رسانند، مشتریان بلافاصله با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و این موضوع را گزارش دهند تا بازرسین ما با آنها به طور جدی برخورد کنند.

وی ادامه داد: از ظرفیت بسیج هم برای نظارت بر قیمت‌ها در گرگان استفاده خواهیم کرد تا از هر گونه گرانی کاذب در بازار گرگان جلوگیری کنیم.

صفوی تصریح کرد: از مردم خواهش می‌کنم که به تبلیغات دشمنان علیه کشور ما توجه نکنند زیرا این اجناس تولید داخل هستند که افزایش قیمت نداشتند و حتی فراوانی هم داریم.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهم آرامش داشته باشند و ما هم متعهد هستیم بازار را آرام نگه داریم و اجناس را به اندازه کافی در اختیار مردم قرار دهیم.


انتهای پیام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار