فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از ۲۱۹ میلیارد ریال زمین خواری در ۶ ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

بیش از ۲۱۹ میلیارد ریال زمین‌خواری در گلستان کشف شد

به گزارش گلستان 24 ؛ به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای معرفی و ارائه عملکرد و فعالیت‌های پلیس است و در این راستا 40 برنامه شاخص و هدفمند به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته ناجا به نام "پلیس مقتدر- امین مردم" گفت: نیروی انتظامی به خود می‌بالد که با اقتدار و صلابت حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و تا آخرین نفس جان پناهی مطمئن برای آنان باشد.

سردار جاویدان با بیان اینکه رسانه‌ها در صف نخست مقابله با جنگ نرم قرار دارند، تصریح کرد: انتشار به موقع و صحیح یک خبر در جامعه می‌تواند از بروز شایعه که سبب سلب احساس امنیت می‌شود، جلوگیری کند.

این مقام ارشد انتظامی، رسانه‌ها را پل ارتباطی مردم و نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند در ایجاد ارتباط صحیح و تاثیرگذار بین مردم و پلیس نقش کلیدی ایفا کنند و عامل تسهیل کننده در اجرای قانون باشند.

وی با اشاره به کشف 81 درصدی سرقت‌ها در گلستان افزود: در این مدت 102 باند سرقت متلاشی و 211 نفر از سارقان در سطح استان دستگیر شده‌اند.

سردار جاویدان تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، 35 فقره زمین‌خواری به ارزش بیش از 219 میلیارد و 800 میلیون ریال در همین بازه زمانی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از برخورد با بیش از 523 هزار تخلف رانندگی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در بخش تصادفات فوتی 27 درصد و تصادفات جرحی 4 درصد کاهش داشته‌ایم، همچنین تعداد کشته‌‌شدگان این حوزه نیز 30 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان همچنین از افزایش 9 درصدی وقوع جرایم در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این مدت 234 پرونده تشکیل شده که از این تعداد بیش از 50 درصد مربوط به برداشت های غیر مجاز بوده است.

‌فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به دستگیری 9 نفر از اخلال گران ناوگان حمل و نقل عمومی در یک عملیات هدفمند و موفقیت آمیز پلیسی، خاطرنشان کرد: جاده های استان از امنیت کامل برخوردار بوده و پلیس با تمام توان با اینگونه افراد برخورد قانونی و مقتدرانه خواهد کرد.

انتهای پیام/ ز

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار