معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان:

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال با ۴۵ واحد پذیرایی و سفره‌خانه سنتی غیرمجاز در استان گلستان برخورد قانونی انجام شد.

برخورد قانونی با ۴۵ واحد پذیرایی و سفره خانه غیرمجاز در گلستان

به گزارش گلستان24 ؛ به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان، احمد تجری اظهار کرد: طرح بازدید و نظارت بر واحدهای پذیرایی و سفره‌خانه‌های سنتی منجر به شناسایی و برخورد با ۴۵ واحد پذیرایی و سفره‌خانه سنتی غیرمجاز شد.

وی افزود: به‌منظور حفظ جایگاه و شأن گردشگران و همچنین خدمات موردنیاز و کنترل و نظارت بر واحدهای پذیرایی در بازدیدهای مستمر و طرح‌های ضربتی این اداره کل ۴۵ واحد پذیرایی و سفره‌خانه سنتی غیرمجاز شناسایی و اقدام قانونی در مورد آنان صورت گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: این برخورد به معنای عدم فعالیت این واحدها نیست.

به گفته وی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان آمادگی کامل دارد تا با ارائه مشاوره و راهکار قانونی شرایط اخذ مجوز و فعالیت سالم را برای این واحدهای ارائه‌دهنده خدمات به‌صورت قانونی فراهم کرده و انتظار می‌رود که تمکین از قانون از سوی بهره‌برداران این واحدها مدنظر قرار گیرد تا خدمات تحت نظارت و باکیفیت به گردشگران ارائه شود.

انتهای یپام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار