شهردار گرگان با بیان اینکه تا ۲ هفته آینده فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای شهربازی گرگان صادر می‌شود، گفت: کارهای اولیه این پروژه در مریم‌آباد انجام شده و در کمیته کارشناسی سرمایه‌گذاری هم در حال بررسی است.

شهربازی مدرن در گرگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود دیشب در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: در کنار پروژه‌های مناطق، یکسری پروژه‌های بزرگ هم در حال اجرا است که جزو پروژه‎های شهرداری مرکز است.

وی افزود: در شهرداری منطقه 2، تقاطع غیرهمسطح و بازآفرینی میدان بسیج همراه بازگشایی افسران در دستور کار قرار دارد.

دادبود با بیان اینکه پروژه‌های زیادی در بافت تاریخی گرگان آغاز شده است، گفت: پروژه‌های بافت تاریخی گرگان با حجم وسیعی در حال انجام است. در 5 ماه گذشته بیشتر وقت ما برای گرفتن مجوز از میراث، انجام مطالعات موضوع و فراخوان برای گرفتن پیمانکار صرف شده است اما تلاش می‌کنیم فاز نخست این برنامه را تا پایان امسال که قولش را دادیم، به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه سرمایه‌گذاری در زمین چهارشنبه بازار طراحی شده که فراخوان جذب سرمایه‎گذار آن براساس مصوبات کمیته کارشناسی و هیئت سرمایه‌گذاری داده شده است. همچنین پروژه‌ای در پارک جنگلی که به النگدره اضافه شده، تعریف کردیم. جانمایی طرح انجام شده و منتظر تصویب در منابع طبیعی هستیم تا فراخوان جذب سرمایه‌گذار را بدهیم.

شهردار گرگان با بیان اینکه سعی می‌کنیم پروژه‌های بزرگ در گرگان اجرا شود، اظهارداشت: در شهرداری منطقه 3 پروژه تفریحی تجاری مجلل پیش‌بینی شده که شامل پارک آبی و اکواریوم است.

وی با بیان اینکه تا 2 هفته آینده فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای شهربازی گرگان صادر می‌شود، گفت: کارهای اولیه این پروژه در مریم‌آباد انجام شده و در کمیته کارشناسی سرمایه‌گذاری هم در حال بررسی است. پیش‌بینی می‌کنیم تا 2 هفته آینده فراخوان جذب سرمایه‌گذار آن صادر شود.

دادبود درباره وضعیت ماشین‌آلات و نیروی انسانی آتش‌نشانی‌ خاطرنشان کرد: برنامه ارتقا استانداردهای آتش‌نشانی تا پایان سال 98 در دستور کار قرار دارد. براساس استانداردها باید برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه عملیاتی داشته باشیم. اکنون 6 ایستگاه در گرگان داریم که باید 2 ایستگاه دیگر نیز احداث شود.

وی افزود: ایستگاه شماره 7 تا پایان امسال و ایستگاه شماره 8 نیز سال آینده در گرگان ساخته می‌شود. برای این ایستگاه‌ها به 160 نفر نیرو نیاز داریم که مجوز 40 جذب 40 نفر اخذ شده است و بنا داریم بخش دیگر نیاز را از نیروهای درون شهرداری تأمین کنیم.

شهردار گرگان درباره طرح تفکیک از مبدا هم گفت: هزینه ساماندهی زباله‌ها زیاد است و نمی‌توانیم آن را از مردم بگیریم. با این حال طرح تفکیک از مبدا می‌تواند هزینه‌های تمام شده را کاهش دهد. در این باره جلساتی با پسماند داشتیم و قرار شد تا طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند تا در جلسه‌ای کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار