با نگاه طنز

اصلا سرمایه گذاری بماند برای آنهایی که پشتشان گرم قدرت است نه ملتی که پشتشان گرم ایمان و توکل برخداست.

واردات بی رویه راه نجات کشور!

گلستان 24 ، هر کاری که بخواهد انجام بشود باید با تدبیر صورت بگیرد. البته وجود کلید هم ضروریست. و سر سوزنی هم امید. حتی اگر این کار صدمه زدن به اقتصاد مملکت باشد. حتی اگر زمین زدن تولید کننده ایرانی باشد. حتی اگر خانه به دوش کردن کارگر ایرانی باشد. حتی اگر ایران را تبدیل به بازار فروش اجناس خارجی کند.

طنزواردات

پس متوجه می شویم که بی تدبیری باعث فلج شدن کشور می شود. اگر می خواهیم جلوی صادرات را بگیریم باید با تدبیر وارد میدان شویم. بدین گونه که ابتدا اقلامی که در کشور زیاد تولید می شود و محتاج وارد کردن آن هستیم را از خارج وارد کنیم. مثل گندم، بنزین و ...اینطوری باعث می شویم جنس تولید کننده و کارآفرین ایرانی روی دستش باد کند و کسی آن را نخرد و همه بروند جنس فرنگی را بخرند. اینطوری با یک تیر دو نشان را می زنیم. یکی اینکه جلوی صادرات گرفته می شود که کار پر هزینه ای هم است و یکی هم کاهش قیمت محصولات داخلی برای آنها که توانایی خرید پایین تری دارند!

اصلا سرمایه گذاری بماند برای آنهایی که پشتشان گرم قدرت است نه ملتی که پشتشان گرم ایمان و توکل برخداست.  البته پسر 23 ساله یک از این گرم پشت ها با همین تدبیر توانست در این سن پایین وارد عرصه اقتصاد به صورت حرفه ای شود . الان هم کاندید اتاق بازرگانی کشور می خواهد بشود. اصولاً پشت گرمها موجوداتی هستند بسیار ناشناخته و نایاب که از 100 درصد جمعیت کشور 99 درصد آن را تشکیل می دهند ولی سرمایه شان 200 درصد سرمایه ملت است! این موجودات ناشناخته به خود حق وتو هم داده اند و در مسائل کلان کشور هم به خود جرات دخالت می دهند.

همانطور که می دانید تولید ملی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، اما از آنجایی که موجدات گرم پشت اصلا با مقاومت سنخیتی ندارند برای اقتصاد مقاومتی هم ارزشی قائل نیستند. سفره رنگین این انسان های بی توجه به سرنوشت ملت مسلمان ایران فدای سفره های پر از رنگ خدای کارگران زحمت کش سرزمینم...

کاریکاتورواردات

ارسال نظر

آخرین اخبار