رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: تجهیز و ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش ۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در سال‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ساخت و تجهیز بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش ۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش گلستان 24 ؛  عبدالرضا فاضل ظهر دیروز  در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش با حضور معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: خیر و نیکوکار گالیکشی به نام حاج غلام خسروی که چند روز پیش دارفانی را وداع گفت، در سال گذشته 30 هزار مترمربع از اراضی خود را برای احداث بیمارستان اهدا کرد.

وی افزود: تلاش کردیم تا در سال گذشته با کمک و همراهی بسیار زیاد نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی، مبلغ 5 میلییارد تومان برای بودجه سال 97 برای بیمارستان تخصیص دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان داشت: این بیمارستان در 4 طبقه و در فضای 10 هزار متر مربعی ساخته خواهد شد که شامل 18 تخت جراحی، 18 تخت داخلی، 18 تخت زنان، 18 تخت اطفال، 6 تختccu  و تخت‌های ویژه کودکان و زایمان طبیعی، 8 تخت دیالیز و 20 تخت اورژانس خواهد بود.

وی یادآور شد: بخش‌هایی مانند آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی تحصصی و غیره نیز در این بیمارستان فعال خواهد شد.

شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این بیمارستان تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد تا مورد استفاده 18 میلیون زوار عبوری به مشهد مقدس و حدود 70 هزار نفر جمعیت این شهرستان شود.

وی افزود: امید داریم با همراهی، همدلی و وحدت همگانی نظام جمهوری اسلامی زا به نقطه اوج و مطلوب برسانیم و در این مسیر قدر افرادی که برای آبادانی نظام جمهوری اسلامی ایران، کشور و استان تلاش می کنند را بدانیم.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر تعریض جاده مینودشت به گالیکش و تقاطع همسطح 2 راهی کلاله در حال انجام است و همه این اقدامات با همدلی و همکاری همه خیرین، مردم و مسئولان در حال انجام است.

وی ادامه داد: امنیت کشور با همدلی و در کنار هم بودن تامین می‌شود و در این شرایط که دچار مشکلات اقتصادی هستیم بیش از گذشته به وحدت، همراهی و همکاری نیاز داریم.

حسین مایلی فرماندار شهرستان گالیکش اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان گالیکش و وجود جاذبه‌های گردشگری و طبیعی و دیگر فضاهای مناسب، نیاز به بیمارستان از مطالبات به حق شهرستان بود.

وی افزود: امید داریم با احداث چنین مراکزی شهرستان گالیکش را از مسیر عبور زائرین و گردشگران به ایستگاه زائرین و گردشگران تبدیل کرده و ماندگاری مسافران را در این شهرستان افزایش دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار