رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم اولویت برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

پیشگیری از وقوع جرم اولویت برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاهش 20 درصدی وقوع جرم در بین نیروهای مسلح کشور با اجرای برنامه‌های مختلف محقق شده است.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی حافظان سلامت و امنیت جامعه هستند. ما باید قدردان این نیروها در کشور باشیم چرا که دشمنان قصد ضربه زدن به انقلاب ما را دارند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان داشت: وجود نیروهای امنیتی و نظامی، ضامن امنیت موجود در جامعه است و ما باید قدر این امنیت را بدانیم.

وی گفت: جرایم در حوزه نیروهای نظامی و امنیتی در دوره‌های گذشته با برنامه‌های مختلفی که در طول  20 سال اجرا شده بود کاهش چشمگیری پیدا کرد. در برخی از استان‌ها از جمله گلستان این میزان کاهش به 23 درصد رسیده است و این نشان می‌دهد که برنامه‌ها به خوبی پیش رفته است.

بهرامی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان بیان داشت: در کوتاه مدت رسیدگی به پرونده‌های قضایی و در درازمدت پیشگیری از وقوع جرم را در برنامه داریم تا در سال 1400 بتوانیم بهترین سازمان در کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آگاهی‌سازی نیروهای نظامی از برنامه‌های سازمانی است افزود: چندین هزار نفر ساعت برنامه آموزشی داشتیم. در این باره برنامه مدونی داریم که آسیب‌شناسی هم شده است. تلاش می‌کنیم روز به روز شاهد کاهش وقوع جرم باشیم ولی برای کامل شدن این برنامه‌ها نیاز به همکاری مسئولان، مردم و سازمان‌های مردم نهاد است و باید همه به میدان بیایند تا شاهد کاهش جرم در کشور باشیم.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار