رئیس هئیت بسکتبال گلستان:

رئیس هئیت بسکتبال گلستان گفت: به همکاری کمرنگ صدا و سیمای استان در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: متاسفانه برای هر مسابقه‌ای در استان و پوشش آن درخواست مبلغی پول دارند.

همکاری کمرنگ صدا و سیمای گلستان برای پوشش برنامه‌های ورزشی/ شرایط برای حضور بانوان در سالن ورزشی فراهم شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسدالله کبیر امروز (شنبه 5 آبان) در نشست صمیمی استاندار گلستان با جامعه ورزش و جوانان استان اظهار کرد: یکی از افتخاراتی که در چند سال گذشته حاصل شد فعالیت بهمن طیبی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان و حضور سید مناف هاشمی به عنوان استاندار بود که سابقه ورزشی در وزارت ورزش و جوانان داشتند.

وی تصریح کرد: باید با توجه به سابقه فعالیت ورزشی استاندار باید از توانمندی‌های ایشان بیشترین بهره را در استان ببریم‌.

رئیس هئیت بسکتبال گلستان ادامه داد: متاسفانه یک سالن بین‌المللی که بتوانیم مسابقات ورزشی را در استان برگزار کنیم نداریم و در این بخش با مشکل روبه رو هستیم.

کبیر افزود: در خواست داریم سالن ۶ هزار نفری کریم آباد گرگان زودتر به اتمام برسد تا مسابقات بین‌المللی را بهتر میزبانی کنیم.

وی یادآور شد: تحرکی که در مسابقات استان به شکل بین‌المللی برگزار شد شور و هیجانی را در ورزش استان ایجاد کرد سال‌های سال بود که مسابقات بین‌المللی در استان نداشتیم که در سال‌های اخیر این مسابقات برگزار شد.

رئیس هئیت بسکتبال گلستان ادامه داد: درخواست داریم شرایط حمایت‌های مالی بخش خصوصی با توجه به حمایت‌های استاندار از سرمایه‌گذاران در استان به وجود بیاید.

کبیر گفت: برخی از هئیت‌های ورزشی هیچ حامی مالی ندارند و امیدواریم استاندار نیم نگاهی به این حوزه داشته باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مسائل مهم ورزش استان هتل المپیک است که می‌تواند به مسابقات ورزشی کمک کند.

رئیس هئیت بسکتبال گلستان یادآور شد: برای اردو‌های ورزشی مکانی در استان نداریم و لازم است شرایطی را فراهم کنیم که هئیت‌های ورزشی در شرایط مطلوب تیم‌ها را به مسابقات کشوری اعزام کنند.

کبیر افزود:  درخواست داریم کارگروهی در استانداری جهت حمایت و کمک به فعالیت‌های ورزشی با توجه به پتانسیل استان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا شرایط مطلوب برای ورزش و جوانان استان فراهم شود.

وی به همکاری کمرنگ صدا و سیمای استان در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: متاسفانه برای هر مسابقه‌ای در استان و پوشش آن درخواست مبلغی پول دارند و نیاز است در توان هئیت‌های ورزشی این درخواست‌ها باشد.

رئیس هئیت بسکتبال گلستان به ورود خانم‌ها به سالن ورزشی اشاره کرد و گفت: جو سالن با حضو خانم‌ها آرام بوده و بدون تنش مسابقات ورزشی را با حضو بانوان در سالن برگزار کردیم.

انتهای پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار