مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رشد ۵۷ درصدی آثار رسیده به جشنواره پویانمایی سیره رضوی استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد فیلم کوتاه و ۱۲۳ فیلمنامه کوتاه به دبیرخانه جشنواره پویانمایی سیره رضوی استان رسیده است.

رشد ۵۷ درصدی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پویانمایی سیره رضوی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری، پیش از ظهر امروز (دوشنبه 14 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دفتر انجمن پویا نمایی همزمان با اختتامیه جشنواره پویانمایی در استان با حضور پنج نفر از اساتید و دانشجویان پویانمایی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره امروز به پایان رسید، افزود: دهمین جشنواره پویانمایی سیره رضوی در ۲۲ آبان ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: ویژه برنامه‌هایی در جشنواره پویانمایی درنظر گرفته شده و آثار برگزیده دوره قبل به نمایش گذاشته می‌شود.

کشمیری تاکید کرد: فراخوان جشنواره در دو موضوع فرهنگ اسلامی و احادیث و حکمت‌ها و پیام های آموزشی در کلام سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و اخلاق و مناظرات امام رضا(علیه السلام) و بخش دوم موضوع آزاد بود که مسائل خانواده، صرفه‌جویی، امید، عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی را شامل می‌شد.

وی افزود: فیلم کوتاه پویانمایی و فیلمنامه کوتاه پویانمایی و بخش آثار ویژه فضای مجازی از بخش‌های دهمین جشنواره پویانمایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: سال گذشته ۱۲۴ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره پویانمایی استان ارسال شد و امسال میزان آثار رسیده ۵۷ درصد رشد داشته است.

کشمیری یادآور شد: در این دوره ۷۱ مورد فیلم کوتاه و ۱۲۳ فیلمنامه کوتاه به جشنواره رسیده است.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار