جانشین فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان:

جانشین فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان از پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز و رهاسازی ۱۵ قطعه بچه ماهی خاویاری در حوزه استحفاظی شیلات گلستان خبر داد.

پاکسازی دریا از دام‌های غیرمجاز/ ۱۵ بچه ماهی خاویاری رهاسازی شد

به گزارش گلستان ۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، عبدالعلی لشکربلوکی اظهار کرد: نیروهای گروه ویژه یگان حفاظت شیلات استان جهت مبارزه با صیادان غیرمجاز در عملیاتی در منطقه چالاشت در مواجه با یک فروند قایق موتوری غیرمجاز، جهت توقیف قایق و دستگیری سرنشینان اقدام کردند.

وی افزود: پس از تعقیب و گریز و توقف قایق، صیادان غیر مجاز با  پرتاب شیشه، سنگ و لنگر مانع نزدیک شدن ماموران یگان ویژه شدند.

لشکربلوکی ادامه داد: در ادامه این درگیری محافظ ابوالقاسم یوسفی از ناحیه انگشت مصدوم شد.

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این عملیات مأموران یگان حفاظت شیلات استان توانستند در حوزه استحفاظی منطقه میان قلعه کومه سه، تعداد ۹۰۰ رشته دام غضروفی و ۹ شاخه لنگر بلاصاحب را جمع آوری و به پایگاه آشوراده منتقل کنند.

جانشین فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان با اشاره به عملیاتی دیگر از سوی نیروهای این یگان خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر نیروهای یگان حفاظت شیلات توانستند در حوزه استحفاظی آشوراده و چالاشت، تعداد ۶۵۰ رشته دام استخوانی و هشت شاخه لنگر بلاصاحب را جمع آوری و به پایگاه آشوراده انتقال دهند.

لشکر بلوکی در پایان تصریح کرد: همچنین در این عملیات تعداد ۱۵ قطعه بچه ماهی خاویاری هم به صورت زنده از دام های غیرمجاز جداسازی و در دریا رهاسازی شد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار