مسئول کانون پرورش فکری گمیشان:

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گمیشان از اجرای برنامه توزیع کتاب در بین کودکان و دانش آموزان مناطق محروم در قالب طرح خورجین کتاب خبر داد.

خورجین کتاب در مناطق مرزی گمیشان به حرکت درآمد

به گزارش گلستان ۲۴؛ با هدف توجه به مناطق محروم، مربیان و کارشناسان این کانون در یک حرکت نمادین و با بهره گیری از یک خورجین پر از کتاب، با حضور در مناطق روستایی این شهرستان به توزیع کتاب و گل ساخته های کاغذی در بین کودکان پرداختند.

وی گفت در این برنامه، ضمن معرفی فعالیت های کتاب محور کانون برای والدین، بر ضرورت نگاه ویژه به امر کتاب خوانی و نقش آن در رشد و پرورش کودکان تأکید شد.

بایی همچنین اجرای برنامه نقاشی روی لباس توسط کودکان استثنایی شهر گمیش تپه، ساخت جلد کتاب با دور ریز های طبیعی، اجرای برنامه به ارتفاع دانایی با موضوع نقاشی و جمله نگاری روی تیرهای برق و طبخ انواع غذا و کیک با طرح جلد کتاب را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این کانون از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان در سطح شهر و روستاهای این شهرستان برشمرد.

وی در ادامه از اجرای برنامه مشترک با دامپزشکی گمیشان در یکی از روستاهای حاشیه دریای خزر خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل مهاجرت پرندگان و احتمال شیوع بیماری های مشترک بین انسان و پرندگان یک کارگاه آموزشی برای دانش آموزان و والدین در روستا توماج در این شهرستان برگزار و راه های جلوگیری و پیشگیری از شیوع بیماری ها برای دانش آموزان تشریح شد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار