استاندار گلستان با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان، گفت: کارگروه ویژه در کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان گلستان تشکیل می‌شود.

۱۰ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در گلستان اختصاص یافت

سید مناف هاشمی ظهر روز گذشته در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: با تخصیص ۱۰ برابری اعتبارات در بخش آسیب‌های اجتماعی به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال در استان گلستان هستیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: پارسال اعتبار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک میلیارد تومان بود که امسال این اعتبار با ۱۰ برابر افزایش به ۱۰ میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: ۵ میلیارد تومان از این اعتبارات در بخش حاشیه‌نشینی هزینه می‌شود و ۵ میلیارد هم در بخش کاهش طلاق، مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های دیگر هزینه خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه هر دستگاهی که این اعتبارات را دریافت می‌کند باید سند و مدرک ارائه دهد، افزود: ما امیدواریم هر میزان که در اختیار دستگاه‌های مرتبط قرار می‌دهیم چندین برابر آن را دستگاه‌ها بودجه بگذارند تا بتوانیم با معضلات و آسیب‌های اجتماعی مقابله کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید با ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و حمایت از گردشگری در استان زمینه اشتغال پایدار را در استان گلستان ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: کارگروه در کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان تشکیل می‌شود که این کمیته مصوبات را پیگیری می‌کنند و نماینده عالی استاندار هم در این کمیته حضور دارد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار