شهردار گرگان:

شهردار گرگان از ایجاد ۳۰ سایت گردشگری جدید در نقاط مختلف شهر گرگان خبر داد.

۳۰ سایت گردشگری جدید در گرگان ایجاد می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان گفت: مدیریت شهری گرگان با مشارکت بخش خصوصی و با محوریت گردشگری بنا دارد تحول اقتصادی و اجتماعی در مرکز استان ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه های مدیریت شهری به ظرفیت محلات توجه ویژه ای داریم، از تدوین سند توسعه محلات در گرگان خبر داد.

دادبود با بیان اینکه با اعتقاد به اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می تواند بخش قابل توجهی از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد، ایجاد 30 سایت گردشگری در نقاط مختلف شهر را در دستور کار قرار داده ایم، افزود: هم اکنون مقدمات اجرای سیرک بین المللی و احداث شهربازی در مریم آباد در شمال گرگان در حال انجام است.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت شهری جدید گرگان توسعه شمال شهر است، ادامه داد: همچنین اجرای پروژه گردشگری فاخر شامل؛ فضای تجاری، رستوران، سینما، شهربازی و پارک و ... بر اساس معماری پایدار در کمربندی گرگان برنامه ریزی شده است و مذاکرات اولیه با سرمایه گذار انجام شده و این پروژه هم اکنون در حال طراحی است.

وی همچنین از تبدیل مکان فعلی چهارشنبه بازار گرگان به یک مجموعه تفریحی و تجاری خبر داد و تصریح کرد: طرح این مجموعه بر اساس معماری ماندگار بومی و ایرانی با رویکرد فرهنگی در حال تدوین است.

دادبود با بیان اینکه طرح این پروژه ظرف دو هفته آینده نهایی شده و به هیئت سرمایه گذاری معرفی می شود، خاطرنشان کرد: این 30 پروژه گردشگری در سطح شهر گرگان به تدریج ساماندهی و مستقر می شوند.

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار