رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان:

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان برنامه های روز ملی گرگان را اعلام کرد.

برنامه های روز ملی گرگان اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ ناصر گرزین، ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت روز ملی گرگان، اظهار کرد: پنج آذر سند ولایتمداری مردم گرگان است و همه وظیفه داریم که قدردان خون شهدای این روز باشیم.

وی افزود: باید این روز را به نسل جدید منتقل کرده و همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا این سند افتخار در کشور شناخته شود.

گرزین ادامه داد: برنامه‌های بزرگداشت پنج آذر امسال با همین هدف شروع شده و به دنبال دیدار با رهبر معظم انقلاب هم هستیم که تا در سنوات دیگر ممکن شود.

وی بیان کرد: باید کاری کرد که پنج آذر از کلیشه خارج شده و تنها به یک خیابان و بیمارستان ختم نشود بنابراین برنامه های متنوعی توسط ستاد بزرگداشت در نظر گرفته شده که در جاهای مختلف سطح شهر اجرا می‌شود.

گرزین تصریح کرد: رونمایی سقاخانه‌ای با عکس ۱۴ شهید پنج آذر در جنب بیمارستان، نقاشی دیواری در ابتدای کوی ویلا (دیوار دبیرستان واثقی) که بازخوانی اتفاقات قیام مردم گرگان است، تجمع ساعت ۹ صبح در مصلی، ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسمی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، نمایشگاه عکس و خاطره گویی، رونمایی از کتاب، تجلیل از خانواده شهدای پنج آذر، زنگ افتخار در ۴۰ مدرسه، برگزاری مراسم بزرگداشت دیگر در محلات مختلف گرگان و نصب المان های شهدا در خیابان پنج آذر از برنامه های این روز است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار