در نشست مسئولین دانشگاه علوم پزشکی با اصحاب رسانه مطرح شد؛

رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در بیمارستانهای خصوصی، ارتش و تامین اجتماعی هیچ تخت مختص اطفال نداریم اخیرا تعاملاتی که با استانداری و سایر دستگاهها انجام شده که مقرر شد 30 الی 40 تخت در بیمارستانها به اطفال اختصاص یابد

پروژه اورژانس ۵ آذر تا بهمن 97 به بهره‎برداری می‎رسد/ اختصاص 30 الی 40 تخت اطفال به بیمارستان‎های استان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت هفته سلامت در نشست خبری با خبرنگاران درباره عملکرد و نحوه خدمات دهی به بیماران در بیمارستان امیر المومنین (ع)کردکوی اظهار کرد: بیمارستان امیر المومنین جزء فعالترین مراکز فوق تخصصی قلب و عروق هم سطح خود در کشور است که قریب به 6000 هزار آنژیوگرافی و421 جراحی قلب باز در سال گذشته صورت گرفته است .

عبدالرضا فاضل در خصوص غیر استاندارد بودن محیط بیمارستان طالقانی گفت: مشکلات این بیمارستان را در سطح وزرات خانه ایی مطرح کرده ایم و در صددیم با فراهم کردن تمهیداتی این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: در بیمارستانهای خصوصی، ارتش و تامین اجتماعی هیچ تخت مختص اطفال نداریم اخیرا تعاملاتی که با استانداری و سایر دستگاهها انجام شده که مقرر شد ۳۰الی 40 تخت در بیمارستانها به اطفال اختصاص یابد.

رئیس علوم پزشکی گلستان با اشاره به احداث سلامت کده طب سنتی افزود: پروژه سلامتکده طب سنتی در گرگان در سال 96 با اعتبار مورد نیاز 50 میلیارد ریالی با پیش بینی زمان بهره برداری شهریور 96شروع شده است که تاکنون 80% درصد پیشرفت فیزیکی شده است .

در ادامه نعیمی، معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با اشاره به احداث پردیس بین المللی گفت: از سال 92 مجوز تاسیس پردیس بین المللی را گرفتیم در رشته های دندانپزشکی و پیراپزشکی با 570 دانشجو که از این تعداد67 دانشجو خارجی شروع به فعالیت کرده است .

وی در خصوص احداث اوررژانس بیمارستان ۵آذر نیز گفت: پروژه احداث اورژانس مرکز آموزشی درمانی 5آذر در گرگان از آذر 95 با اعتبار مورد نیاز 500 میلیار ریال کلنگ زنی شده است پیش بینی شده تا بهمن 97 به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه تاکنون 40 % پروژه پیشرفت فیزیکی داشته و قول می دهیم در دهه ی فجر امسال افتتاح گردد.

معاونت غذا و دارو دانشگاه در پاسخ به سوال خبر نگاری مبنی بر نحوه نظارت بر داروخانه ها و مشکلات تعرفه های دارویی بیماران گفت: داروخانه ها یکی از واحدهایی هستند که بیشترین ارتباط را با مردم دارند و در این امر سخترین و حساسترین نظارت بر دارو خانه ها داریم .

صلبی افزود: داروخانه ها اعم از دولتی و غیر دولتی موظفند مطابق مقررات و قوانین رعایت کنند و مراجعه کننده ها درصورت مشاهده تخلفات در داروخانه ها با شماره 190 تماس بگیرند وقطعا رسیدگی بررسی می شود.

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

Neshast 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار