محسن تربتی نژاد پس از کش و قوس های فراوان و با رأی سه تن از اعضای شورای شهر، شهردار جدید کردکوی شد.

محسن تربتی نژاد شهردار کردکوی شد / برتری ژن خوب مقابل تخصص و تجربه

به گزارش گلستان24؛ به نقل از رادکانا، هفدهمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر کردکوی عصر امروز دوشنبه با دستور انتخاب شهردار باحضور اعضا در صحن شورای شهر برگزار شد.

جلسه ابتدا بصورت رسمی و علنی باحضور اصحاب رسانه برگزار شد که در ادامه خبرنگاران را از جلسه بیرون کرده و اعلام کردند جلسه غیررسمی برگزار می شود که اعتراض خبرنگاران را به همراه داشت.

جلسه بصورت غیرعلنی برگزار شد که در نتیجه آن مجسن تربتی نژاد فرزند نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی که در کردکوی به ژن خوب معروف است بعنوان شهردار جدید کردکوی انتخاب گردید.

طی رأی گیری در آخرین جلسه انتخاب شهردار آقایان امید دانشیار، امیر قاسمی و محمدرضا شریف موسوی به محسن تربتی نژاد رأی دادند و همچنین آقایان رضا روشناسان و رسول فیروزیان به محمدرضا سیدالنگی رأی دادند.

پس از انتخاب محسن تربتی نژاد از سوی سه عضو شورای شهر هجمه زیادی در فضای مجازی سه عضو موافق تربتی نژاد را در برگرفت.

عده ای بر این نکته تأکید دارند، برگزاری جلسات متعدد انتخاب شهردار و حضور کاندیداهای مختلف تصدی پست شهرداری و معرفی و بیان رزومه و برنامه ها تنها سریالی بود که انتخاب نهایی سه عضو شورای شهر کاملا مشخص بود.

در هر حال امشب محسن تربتی نژاد شهردار جدید شهر کردکوی شد و امیدواریم روزهای بدون حاشیه و بدون تنش همراه با کارآمدی و دگرگونی در راه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار