رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان:

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان با بیان این که کادر فنی متخصص عامل موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان است از ساخت تندیس استاد لطفی خبر داد.

عامل موفقیت تیم بسکتبال شهرداری کادر متخصص است/ تندیس استاد لطفی ساخته خواهد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ استاد لطفی موسیقیدان، آهنگساز و نوازنده برجسته و پیشکسوت تار، سه تار و کمانچه از دیار گرگان بود و مریدان و علاقه مندان زیادی دارد.

وی افزود: آرامگاه وی باید به عنوان یک پایگاه فرهنگی و هنری مورد توجه باشد و از این رو ساخت تندیس استاد لطفی در دستور کار قرار گرفته و در مرحله فراخوان برای ارائه طرح قرار دارد.

گرزین ادامه داد: مجموعه باغ مزار در دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن شامل کف سازی و اجرای فضای سبز و فاز دوم ساخت و توسعه پارک است.

وی خاطرنشان کرد: تملک سه ملک قدیمی در اطراف باغ مزار و الحاق آن به مجموعه به منظور فعالیت‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های در دست اجرا است که مقرر شده با همکاری شهرداری و مسکن و شهرسازی انجام شود.

گرزین در خصوص موفقیت های تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تاکنون شورای شهر و شهرداری گرگان در خصوص حمایت از این تیم کوتاهی نکرده و باید وضعیت را برای جذب بازیکن جدید بسنجیم هر چند دغدغه ما استفاده از پتانسیل و ظرفیت داخلی است.

وی با بیان این که ۱۰ نفر از تیم بسکتبال شهرداری گرگان بومی هستند، تصریح کرد: اگر ورزش را از دخالت‎های نادرست خارج کنیم نتایج خوبی حاصل می‎شود.

گرزین اضافه کرد: وظیفه ما پشتیبانی و نظارت است و نباید در بخش جذب بازیکن و مانند آن دخالت کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از علل کسب نتیجه خوب تیم بسکتبال شهرداری گرگان سپردن امور به متخصصان این بخش است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار