سردار نقدی در گرگان:

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: دستان ما در اقتصاد پر است چرا که در کشور نیروی انسانی، فناوری و نقدینگی وجود دارد اما در کشور ما روحیه انقلابی‌گری و خودباوری نداریم.

جهش اقتصادی با روحیه انقلابی و خودباوری میسر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار محمد رضا نقدی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: انقلاب به چهل سالگی رسید و این در حالی است که بسیاری از  انقلاب‌های بزرگ دنیا به چهل سالگی نرسیده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با پیروزی در انقلاب اسلامی در برابر تمام قدرت‌های شرقی و غربی ایستاده و توانسته تحولات زیادی در منطقه ایجاد کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه اگر با توجه به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و جنگ ما تنها در انقلاب به چهل سالگی می‌رسیدیم موفق بودیم، افزود: ولی شاهد آن هستیم که  ما در انقلاب اسلامی به دستاوردهای عظیمی در حوزه علم، فناوری، ورزش و سیاست رسیدیم.

نقدی افزود: با وجود همه توطئه‌ها توانستیم  استقلال خود را حفظ کنیم و این کار شگفت انگیزی بود.

وی به جهش‌های علمی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در مسابقه پیشرفت در دنیا از بسیاری از کشورها جلو زدیم و رتبه ما افزایش پیدا کرده است و توانستیم رتبه ۵۳ علمی خود را در دنیا به رتبه ۱۵ برسانیم و ۳۸ رتبه کشورهای دیگر را عقب بزنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه یادآور شد: باید همه با هم جشن بزرگی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی بگیریم و نباید اجازه دهیم با سرو صدا و جنجال‌ها این دستاوردها دیده نشود.

نقدی تاکید کرد: دستان ما در اقتصاد پر است چرا که در کشور نیروی انسانی، فناوری و نقدینگی وجود دارد اما در کشور ما روحیه انقلابی‌گری و خودباوری نداریم و اگر رویکرد ما به جای فروش نفت به اتکا اقتصاد داخلی تغییر کند قطعا می‌توانیم به جهش عظیم در کشور دست پیدا کنیم.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار