مراسم متمرکز روز جهانی معلولین امروز در کانون تربیتی و فرهنگی طه گرگان برگزار شد.

گرامیداشت روز جهانی معلولین در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به همت اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره بهزیستی شهرستان گرگان، مراسم استانی روز جهانی معلولین در کانون تربیتی و فرهنگی طه شهرستان گرگان برگزار گردید.

عباس خانعلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بزرگداشت معلولین اظهارکرد: آگاه سازی جامعه به ویژه والدین در خصوص پیشگیری از معلولیت نوع اول و دوم از امور بسیار ضروری است.

وی افزود: هر چقدر آگاه سازی دقیق تری نسبت به معلولیت صورت گیرد شناخت بیشتری از این عزیزان به دست می‌آید.

  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان ادامه داد: جهت بهره مندی معلولان، باید فضاهای برون شهری مناسب سازی شوند زیرا تجهیزات تخصصی آموزشی، چند رسانه‌ای و توانبخشی، بسیاری از مشکلات دانش آموزان استثنایی را مرتفع می کند.

وی بیان کرد: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب شده است که در بخش‌های سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان، خدمات حمایتی، برپایی پایگاه تابستانه، تجهیزات ورزشی و متوسطه حرفه ای هزینه شده است.

این مقام مسئول به گفته افزود: به همین مناسبت مراسم باشکوهی در تمامی شهرهای استان برگزار خواهد شد و دانش آموزان گوشه ای از توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در این مراسم دانش آموزانن استثنایی به اجرای سرود، نماهنگ و دکلمه پرداختند.

در پایان این مراسم از معلمان بازنشسته، دانش آموزان وهمکاران مقام آور، مدرسین برتر کارگاه های آموزشی و معلمان پژوهشگر و مولف تقدیر به عمل آمد .

همچنین دربخش جنبی این مراسم نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزان در کانون طه برپا شد.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار